پیام تبریک سرلشکر صفوی به فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی انتصاب سردار هوش‌السادات به فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۴۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ - 13March 2021

سرلشکر صفوی انتصاب سردار هوش‌السادات را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی به سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدحسین هوش‌السادات»، انتصاب وی به سمت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی و ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوش‌السادات
فرمانده محترم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (صلی‌الله علیه و آله و سلم)

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) که نشان‌دهنده ظرفیت بالا و کارآمدی جنابعالی است را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

این انتصاب شایسته توسط فرمانده محترم کل سپاه، نویدبخش فصل نوینی از حرکت درخشان و تأثیرگذار قرارگاه سازندگی خاتم در کمک به سازندگی و پیشرفت کشور، اجرای ابرپروژه‌های بزرگ زیرساختی در سراسر کشور، کمک به محرومیت‌زدایی و مردم‌داری و مردم‌یاری در مناطق مختلف ایران است و تجربیات درخشان جنابعالی در حوزه‌های مهندسی دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مدیریتی نیرو‌های مختلف سپاه پاسداران و برخورداری از دانش مهندسی، سرمایه‌ای ارزشمند و قابل اتکا است که موفقیت شما را در فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تضمین خواهد کرد.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) که به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شده است، مایه امید و مباهات ملت بزرگ و تمدن‌ساز ایران و ذخیره‌ای ارزشمند برای حکومت و دولت جمهوری اسلامی در سازندگی مناطق دورافتاده و نقطه عطفی در نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در عرصه‌های مورد نیاز کشور و ملت عزیزمان به شمار می‌رود که این امر علاوه بر اینکه حساسیت و اهمیت مسئولیت فراروی جنابعالی را مضاعف می‌کند، پاداش الهی و دعای خیر مردم را نیز در پی خواهد داشت؛ ان‌شاءالله.

با ابراز خرسندی از این انتصاب شایسته، از درگاه ایزد متعال، موفقیت روزافزون آن برادر ارجمند و کلیه مدیران، مهندسان و کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) را تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و تبعیت از تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسألت دارم.

سردار سرلشکر پاسدار دکتر صفوی
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار