سی و چهارمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز قم برگزار شد

سی و چهارمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان قم، امشب در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ - 13March 2021

سی و چهارمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سی و چهارمین یادواره یکهزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم، امشب با رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی و با حضور جمعی از همرزمان و خانواده‌های معظم شهدای والامقام فرهنگی و دانش آموز و پیشکسوتان فرهنگی دفاع مقدس، در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد.

احمد حاجی زاده رییس ستاد کنگره شهدای استان قم، حجت الاسلام ناظمی معاون بنیاد شهید و امورایثارگران، محمد ذاکر رییس سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان، رییس دانشگاه فرهنگیان استان قم، روسای ادارات و مناطق آموزش و پرورش استان و مسئولانی از سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و مدیران و معلمان از جمله شرکت کنندگان در مراسم بودند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه و حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در مراسم فوق، طی سخنانی بر ضرورت پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج سبک زندگی و مراسم و سیره آنان در بین جامعه و بخصوص معلمان و دانش آموزان تاکید کردند.

در این مراسم که همزمان از کانال شهدای آموزش و پرورش قم در پیام رسان شاد پخش می شد، «عباس حیدرزاده» اشعاری را در رثای شهدا مرثیه سرایی کرد، همچنین کتاب «از مدرسه تا سنگر» ویژه معرفی ۸۸ شهید فرهنگی استان قم با حضور پدر بزرگوار شهید مدافع حرم «مجید عسگری جمکرانی» رونمایی شد.

یک ششم شهدای استان قم را شهدای دانش آموز و فرهنگی استان تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار