رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

تصویب سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج از سوی فرمانده معظم کل قوا

سردار سلیمانی از تصویب سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج از سوی فرمانده معظم کل قوا خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹ - 14March 2021

تصویب سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج از سوی فرمانده معظم کل قوابه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین اجلاسیه اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج که صبح امروز (یکشنبه) در مجتمع فرهنگی ورزشی پنجم آذر بسیج برگزار شد، با اشاره به شکل‌گیری بسیج نوین برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و تعلیم و تربیت بسیج، اظهار داشت: در مبحث تعلیم و تربیت بسیج به‌خصوص در گام دوم انقلاب، سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج که مبتنی بر بیانیه گام دوم تدوین شده است، طی دو سه هفته گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تصویب و از سوی سردار «سلامی» فرمانده کل سپاه برای اجرا به بسیج ابلاغ شده است؛ سندی که طی ۱۰ سال باید در بسیج پیاده و اجرا شود.

وی افزود: نگاه جامع در بسیج و جامعه مهم‌ترین بخش این سند است؛ رسالت بسیج پیاده‌سازی مردم‌سالاری دینی است و لذا تعلیم و تربیت به‌عنوان محور اصلی این سند لحاظ شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ۱۹ گام اساسی برای پیاده‌سازی این سند تدوین شده است که از کودکی تا بزرگسالی برنامه‌های خاصی برای هر رده سنی پیش‌بینی شده است.

سردار سلیمانی همچنین عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ عقب‌ماندگی در بخشی از برنامه‌های شبکه تربیتی صالحین جبران خواهد شد؛ زیرا در سال جاری به دلیل شیوع کرونا مقداری در این حوزه عقب‌ماندگی به‌وجود آمد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها