نماینده پارلمان عراق:

جنایت داعش در «صلاح الدین» ضعف دستگاه اطلاعاتی را نشان داد

یک نماینده پارلمان عراق با اشاره به جنایت اخیر تروریست‌های تکفیری داعش در این کشور، گفت: این جنایت و جنایت‌های پیش از آن نشان دهنده ضعف دستگاه‌های اطلاعاتی هستند.
کد خبر: ۴۴۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ - 14March 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، «حسن الجنابی» نماینده پارلمان عراق در سخنانی به جنایت اخیر تروریست‌های تکفیری داعش در منطقه «البو دور» واقع در استان صلاح الدین واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: جنایتی که در استان صلاح الدین اتفاق افتاد و نیز جنایت‌هایی که پیشتر در نقاط مختلف رخ داده بودند، جملگی نشان دهنده ضعف فعالیت‌های دستگاه‌های اطلاعاتی هستند.

این نماینده پارلمان عراق در ادامه اظهارات خود یادآور شد: ما پیشتر نیز نسبت به این وضعیت هشدار‌های لازم را داده بودیم، اما به این هشدار‌ها توجهی نشد. اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند، قطعاً جنایت‌های دیگری از سوی داعش در راه خواهد بود.

پیش از این، ائتلاف پارلمانی النصر به رهبری حیدر العبادی، نخست وزیر اسبق عراق، با صدور بیانیه‌ای نسبت به جنایت صورت گرفته در منطقه البو دور در استان صلاح الدین واکنش نشان داد. در این بیانیه ضمن محکومیت این جنایت آمده است: دولت و گروه‌های سیاسی باید در کنار هم با تروریسم مبارزه کنند. با وحدت ماست که تروریسم شکست می‌خورد و می‌توانیم آن را ریشه کن کنیم.

گفتنی است، داعشی‌ها چندی پیش به منطقه البو دور در جنوب تکریت حمله کردند که در پی آن ۷ نفر که همگی از یک خانواده بودند، کشته شدند و یک نفر دیگر نیز که به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار