جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

«تحرک جهادی» با نگاه اداری حاصل نمی‌شود

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت گفت: از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه ما تحرک جهادی است و هیچ‌گاه با نگاه اداری نمی‌توانیم تحرک ایجاد کنیم
کد خبر: ۴۴۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ - 14March 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم اختتامیه طرح فرهنگی «حلقه‌های محبت و معرفت» ویژه سربازان و کارکنان وظیفه ستاد ارتش، با حضور جمعی از دست‌اندرکاران و روحانیون شرکت‌کننده در طرح فرهنگی «حلقه‌های محبت و معرفت» در مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش برگزار شد.

حجت‌الاسلام «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم اظهار داشت: این برنامه اثربخش که در راستای اجرای «طرح فرهنگی مصباح یک (ویژه سربازان)» در ستاد ارتش و یگان‌های تابعه این ستاد برگزار شده است، از جمله برنامه‌های تأثیرگذاری است که در بین کار‌های فرهنگی وزن مناسبی دارد.

وی با تأکید بر اینکه از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه ما تحرک جهادی است و هیچ‌گاه با نگاه اداری نمی‌توانیم تحرک ایجاد کنیم، گفت: طرح فرهنگی حلقه‌های محبت و معرفت فراتر از کار اداری است و آثار و برکات مثبتی دارد.

جلیلی‌صفت تصریح کرد: فضای ارتش فضای مناسبی است و ما مخاطبان جوان فراوانی داریم که می‌توانیم در این فرصت خدمت، احکام ضروری دین را به آن‌ها آموزش دهیم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام‌والمسلمین «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش نیز ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری طرح فرهنگی حلقه‌های محبت و معرفت در سطح ستاد ارتش و یگان‌های تابعه این ستاد، گفت: این طرح بُعد مردمی روحانیت را عینیت می‌بخشد.

وی افزود: شنیدن درد دل سربازان و انتقال مشکلات آنان به سامانه فرماندهی برای حل مشکلات و معضلات کارکنان وظیفه، آشنایی با دیدگاه فرهنگی و شبهات اعتقادی و سیاسی سربازان و پاسخگویی به بخشی از سوالات آنان و ایجاد فضای صمیمیت بین روحانیون و قشر جوان بخشی از آثار اجرای طرح فرهنگی حلقه‌های محبت و معرفت است.

در پایان این مراسم از روحانیون فعال در اجرای موفق طرح فرهنگی حلقه‌های محبت و معرفت در سال ۱۳۹۹ تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار