رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان تاکید کرد؛

ضرورت الگوسازی با حرکت‌های علمی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس

«محمدعلی طاهر» گفت: یکی از بهترین راه‌های الگوسازی و فرهنگ‌سازی برای نسل جوان کار علمی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس است که قهرمانان این حرکت ارزشمند رزمندگان و شهدا هستند.
کد خبر: ۴۴۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ - 14March 2021

با حرکت‌های علمی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس الگوسازی کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اجلاسیه علمی هشتمین کنگره ادبیات پایداری کشور امروز با حضور سرهنگ «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، «محمدصادق بصیری» معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان و «احمد امیری خراسانی» دبیر علمی هشتمین کنگره ادبیات پایداری به صورت ویدئو کنفرانس با دانشگاه‌ها و اداره‌کل‌های حفظ آثار دفاع مقدس سراسر کشور برگزار شد.

«محمدعلی طاهر» رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در این اجلاسیه اظهار داشت: کنگره ادبیات پایداری یک حرکت ارزشمند و تاثیر گذار است و یکی از بهترین راه‌های الگوسازی و فرهنگ سازی برای نسل جوان فعالیت های علمی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس است که قهرمانان این حرکت ارزشمند رزمندگان و شهدا هستند.

وی گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از بنیانگذاران و حامیان این کنگره بود و در جهت تداوم و گسترش این حرکت تاکید داشتند. بنابراین باید در جهت توسعه و گسترش ادبیات و فرهنگ پایداری باید تلاش مضاعف کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها