همزمان با سراسر کشور

دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در زاهدان برگزار شد

دومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت با حضور مادران، همسران و خواهران شهدا و رزمندگان استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ - 15April 2015

دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در زاهدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان، دومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت با حضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان ، مشاور استاندار و مسئولین دستگاه ها و خانواده های شهدا و ایثارگران در زاهدان برگزار شد.

سرهنگ دهقان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نقش ارزنده ، موثر و تعیین کنند بانوان در جامعه اسلامی در تمام عرصه ها بویژه مولفه های صبر و مقاومت در دروان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به بهترین شکل متجلی شد. ضرورت پرداختن واحیاء مفاخر دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و ثبت و حفظ حماسه های جاودانه حضور و مشارکت زنان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در عرصه های مختلف ، ترویج ایثار فرهنگ شهادت و انتقال آن به جامعه ،پرداختن به نقش انسان ساز زنان برای این  دوران به عنوان حافظان حریم امن خانواده و سرایندگان سرورد جهاد و مقاومت در ارائه الگوهای شایسته به جامعه نیاز به جریان سازی فرهنگی دارد.

وی ادامه داد: بدین منظوردر ایام با سعادت میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س ) و هفته زن جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در زاهدان برگزار شد. این جشنواره با همکاری همه رده ها ی نظامی و انتظامی ، دانشگاه ها ، دستگاه های اجرایی این جشنواره برگزار شد.

در ادامه این مراسم ،تعدادی از مادران و همسران  شهدا به ذکرخاطرات و مدیحه سرایی پرداختند.

در پایان از 120 نفر از  مادران ، همسران ، خواهران و فرزندان شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل آمد. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار