فرمانده ناجا عنوان کرد؛

شهادت ۶۰ مأمور ناجا در سال ۱۳۹۹

سردار اشتری گفت: امسال نزدیک به ۶۰ نفر از مأموران ناجا به شهادت رسیدند که خیلی از آن‌ها دهه هفتادی و همگی در پی برقراری امنیت بودند.
کد خبر: ۴۴۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ - 14March 2021

شهادت ۶۰ مأمور ناجا در سال ۱۳۹۹ به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در آیین نکوداشت هزار و ۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که امروز (یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به فرمایش امامین انقلاب مبنی بر اینکه اجر و پاداش زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: با برگزاری این مراسم، ما می‌خواهیم بگوییم که به یاد شهدای عزیز هستیم و درخواست شفاعت از آنان داریم.

وی با بیان اینکه راه شهدا راه خداوند بوده و شهدا دنبال جایگاه و ثروت‌اندوزی نبودند، افزود: هیچ‌کس جانش را فدای ثروت‌اندوزی نمی‌کند و کسانی که چنینی حرف‌هایی می‌زنند، کوته‌فکر هستند.

فرمانده ناجا در ادامه گفت: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۶۰ نفر از مأموران نیروی انتظامی به شهادت رسیدند که خیلی از آن‌ها دهه هفتادی و همگی به دنبال ارائه خدمات به مردم و برقراری امنیت بودند.

سردار اشتری عنوان کرد: بالاترین نعمت، نعمت امنیت است و امروز حافظین امنیت کشور، فرزندان شما در نیروی انتظامی هستند.

وی با بیان اینکه امروز بهترین تجارت را شهدا کردند و جایگاه رفیع و والایی کسب کردند، افزود: هر وقت در حوزه کاری به مشکلی برخورد کردیم، وقتی به یکی از شهدا توسل کردیم، گره از کارمان باز شد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز کشور‌های ابرقدرت برای جلوگیری از حرکت جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌های زیادی در منطقه انجام می‌دهند، اما به نتیجه نمی‌رسند و دلیل آن، خون شهدا و دعای خانواده شهداست.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی در طول دفاع مقدس هشت هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرد، گفت: پس از جنگ، نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت و مقابله با اشرار مسلح، پنج هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار