دبیر کمیته ورزش و جوانان کنگره شهدای یزد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

چهار هزار لباس ورزشی به نیت شهدای توزیع شد

«محمد مهدی نیکونژاد» از توزیع چهارهزار دست لباس ورزشی به نیت شهدای انقلاب اسلامی به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ - 14March 2021

«محمد مهدی نیکونژاد» دبیر کمیته ورزش و جوانان کنگره شهدای یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد دو طرح شاخص به غیر از صد‌ها طرحی که توسط این کمیته برگزار شد اجرا کردیم. یکی از این طرح‌ها احداث ۴۰ هزار مترمربع فضای ورزشی و دیگری توزیع چهارهزار دست لباس ورزشی به نیت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: چهارهزار دست لباس ورزشی طی مراسمی با حضور جمعی از ورزشکاران و مسئولان در یزد رونمایی و توزیع شد.

دبیر کمیته ورزش و جوانان دومین کنگره ملی شهدای یزد با بیان اینکه هزینه تهیه این لباس‌ها به ارزش ۲ میلیارد ریال توسط یکی از باشگاه‌های فرهنگی ورزشی یزد پرداخت شده افزود: این لباس‌های ورزشی به نحو مناسب با همکاری خیران با عنوان طرح «منش پهلوانی» و با نام و یاد شهدای استان یزد دوخته و تحویل داده می‌شود.

محمد مهدی نیکونژاد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۳۰ تیم ورزشی در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان سازماندهی شده است و اولویت این طرح با نواحی کم برخوردار است گفت: لباس‌ها بر حسب ضرورت با همکاری نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در مناطق محروم و محلات دوردست یزد و شهرستان‌ها توزیع می‌شود و بخشی از این لباس‌ها به ورزشکاران تیم‌های ورزشی بسیج اهدا می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری خیران طرح سکوی قهرمانی را از دیگر طرح‌های این کمیته در کنگره شهدا ذکر کرد و گفت: در این طرح ۴۰ هزار مترمربع فضای ورزشی ایجاد می‌شود که تاکنون ۲۰ هزار مترمربع محقق شده است.

خاطرنشان می‌شود اجلاسیه کنگره سرداران و چهار هزار شهید استان یزد دهم فروردین ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار