عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:

راهی جز خروج از برجام باقی نمانده است

بیگی گفت: برای اینکه غربی‌ها را با چالش اساسی رو به رو کنیم باید به سمت خروج از برجام برویم.
کد خبر: ۴۴۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ - 14March 2021

راهی جز خروج از برجام باقی نمانده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به اظهارات اخیر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در باره بازگشت به برجام و فعالیت هسته‌ای ایران اظهار داشت: موضع جمهوری اسلامی ایران در این باره مشخص است، تا تحقق اهداف، نتایج برجام، لغو کامل تحریم‌ها و راستی آزمایی آن، قرار نیست از جانب ما اقدامی صورت بگیرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس بیان کرد: متاسفانه دولتی‌ها مدام شرایطی ایجاد می‌کنند که از جانب جمهوری اسلامی ایران حرف‌های متفاوتی زده می‌شود که اساسا سبب می‌شود چنین موضوعاتی از سوی مسئولان آژانس مطرح شود.

وی ادامه داد: باید این را در نظر داشته باشیم که بایدن به هیچ عنوان نمی‌تواند تغییری در مواضع آمریکا ایجاد کند فشاری که جانب کنگره و لابی صهیونیست روی او است به هیچ عنوان اجازه اقدامی را نمی‌دهد و در واقع نشان می‌دهد که مواضع آمریکا انعطاف پذیر نیست.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس تاکید کرد: در شرایط فعلی به عنوان کشوری که به حقوق بین الملل اعتماد کرده برای اینکه طرف مقابل را با چالش اساسی روبه رو کنیم باید به سمت خروج برجام پیش برویم و به غیر از خروج از برجام برای اینکه به حقوق حقه خود دست پیدا کند راهی نمانده است.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها