برگزاری نشست هم اندیشی هیئت‌های ورزشی بسیج و سپاه قم

نشست مشترک هیئت‌های ورزشی بسیج و سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در تالار نخلستان سپاه قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ - 14March 2021

برگزاری نشست هم اندیشی هیئت‌های ورزشی بسیج و سپاه قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، نشست مشترک هیئت‌های ورزشی بسیج و سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در تالار نخلستان سپاه قم برگزار شد.

«محمدرضا موحد» جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) طی سخنانی در این نشست، هماهنگی و همکاری با هیئت‌های ورزشی به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی پایوران و بسیجیان استان را از اهداف برگزاری این نشست قلمداد و بر تعامل با ارگان‌ها و نهاد‌های استان تاکید کرد.

«رسول منعم» مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با تقدیر از تلاش‌های سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در حوزه ورزش همگانی گفت: اقداماتی که سپاه از طریق سازمان بسیج ورزشکاران در مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام داده از جمله تهیه بسته‌های کمک مومنانه، در خور تقدیر هست و این روحیه همدلی و اتحاد را باید توسعه داد و به طور کلی روحیه بسیجی می‌تواند در امر ورزش بسیار مفید و موثر باشد.

منعم افزود: امسال تعداد یک هزار و ۶۰۰ عنوان انفرادی ۱۱۲ عنوان فراملی ۸۰ میزبانی رخداد‌های کشوری و ۹۰ تیم در لیگ‌های کشوری حضور داشتند و ۲۱ درصد از مردم قم در پایان سال ۹۹ مشغول به فعالیت‌های ورزشی بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از تعامل سازنده سه نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و سپاه استان در راستای برگزاری برنامه‌های ورزشی تشکر و قدردانی کرد.

مرکز تربیت بدنی سپاه استان قم نسبت به راه‌اندازی ۲۱ هیئت ورزشی در سال ۹۹ اقدام کرده که هر یک تعامل خوب و سازنده‌ای با هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار