رئیس پلیس راهور فاتب خبر داد؛

کاهش تصادفات منجر به فوت در پایتخت/ اجرای محدودیت‌های تردد شبانه در ایام عید

سردار حمیدی با اشاره به کاهش تصادفات منجر به فوت در پایتخت گفت: محدودیت‌های تردد شبانه در ایام عید نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۴۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹ - 15March 2021

کاهش تصادفات منجر به فوت در پایتخت/ اجرای محدودیت‌های تردد شبانه در ایام عیدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدحسین حمیدی» رئیس پلیس راهور فاتب صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در جمع رؤسای پلیس راهور مورد تقدیر قرار گرفت، اظهار داشت: برای دومین سال متوالی، تهران بیشترین کاهش تصادفات منجر به فوت را داشت.

وی ادامه داد: امسال با فعالیت‌های صورت گرفته، ۱۴ درصد تلفات تصادفات نسبت به سال ۱۳۹۸ کاهش یافت و سازمان‌های ایمن و بودجه‌ای در کنار راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای این منظور تلاش کردند.

رئیس پلیس راهور فاتب بیان کرد: همکاران من در تمامی شرایط برای حفظ ایمنی مردم در میدان حضور داشتند و خوشبختانه دستاورد‌های خوبی داشتیم.

سردار حمیدی اضافه کرد: با توجه به خرید‌های پایان سال، تلاش داریم با حضور مأموران پلیس راهور در مکان‌های مختلف چرخه ترافیک روان باشد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو که شامل نیم میلیون نفر بودند در روز پدر (سالروز ولادت امیرالمؤمنین، امام علی علیه‌السلام) وارد بهشت زهرا شدند، افزود: پلیس برای پنجشنبه آخر سال آماده است و جلساتی هم در این زمینه با مسئولین بهشت زهرا داشتیم.

رئیس پلیس راهور فاتب گفت: پس از تحویل سال و با توجه به اینکه در خلوتی شهر، سرعت وسایل نقلیه بیشتر خواهد شد، دوربین‌ها با به‌روزرسانی، تخلفات را ثبت خواهند کرد؛ همچنین محدودیت‌های تردد شبانه همچنان در ایام عید ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها