الحشد الشعبی حمله انتحاری در الانبار را ناکام گذاشت

الحشدالشعبی اعلام کرد که یک حمله انتحاری علیه شهروندان عراقی با هوشیاری رزمندگان این سازمان در استان الانبار ناکام ماند.
کد خبر: ۴۴۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ - 15March 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، الحشدالشعبی روز یکشنبه یک حمله انتحاری در شهر القائم در غرب استان الانبار را ناکام گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، «قاسم مصلح» فرمانده عملیات الحشدالشعبی در الانبار در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از رسیدن اطلاعات محرمانه از آماده شدن تروریست‌ها برای انجام یک عملیات تروریستی در شهر القائم علیه نیرو‌های امنیتی و شهروندان این منطقه نیرو‌های الحشدالشعبی موفق شدند کمربند انفجاری تازه تهیه شده برای انجام این عملیات را به همراه مقادیر دیگر مواد منفجره کشف و ضبط کنند.

این فرمانده الحشدالشعبی تاکید کرد: رزمندگان الحشد الشعبی با هوشیاری و احتیاط اطلاعات محرمانه مربوط به برنامه ریزی تروریست‌ها برای انجام حمله تروریستی را پیگیری کردند که به ضبط کمربند انفجاری و دفع خطر از سر هموطنانمان شد.

پیش‌تر، «احمد المحلاوی» فرماندار شهرستان «القائم» در استان الانبار عراق از وجود مجموعه‌های کوچک تشکیل شده از بقایای داعش در مناطق صحرایی و تلاش آن‌ها برای ناامن کردن مناطق غربی کشور خبر داده بود.

به گفته المحلاوی، گروه‌های کوچک تشکیل شده از بقایای داعش که شامل دو تا سه تروریست هستند، همچنان در مناطق صحرایی این استان حضور دارند و هر از گاهی نیرو‌های امنیتی را به منظور ناامن کردن و ایجاد بی‌ثباتی در مناطق غربی هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها