رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

نوسازی و تجهیز کامل اورژانس بیمارستان ساسان/ ضرورت نگاه تحولی در خدمات‌رسانی به ایثارگران

سعید اوحدی در مراسم بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان فوق تخصصی ساسان با تقدیر از مدیران و کارکنان این بیمارستان گفت: نگاه آینده‌نگر و تحولی برای خدمت رسانی حداکثری به ایثارگران ضروری است.
کد خبر: ۴۴۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ - 13March 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (شنبه) در مراسم بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان فوق تخصصی «ساسان» با تقدیر از مدیران و کارکنان این بیمارستان اظهار داشت: انسان‌ها متناسب با جایگاهی که در آن قرار می‌گیرند، سه دسته‌اند؛ دسته اول انسان‌هایی هستند که نسبت به جایگاه و مسئولیتی که دارند شناخت کافی ندارند و موجب زیان مجموعه می‌شوند، دسته دوم کسانی که کارشان را با توجه به عادت و روزمرگی که دچار شده‌اند انجام می‌دهند و گام روبه جلویی برنمی‌دارند و دسته سوم افرادی هستند که نگاه آینده‌نگر و تحول‌گرا نسبت به مسئولیت خود دارند و در پی تحول مثبت در مجموعه‌ی خود هستند.

وی با بیان اینکه توسعه، نوسازی و تجهیز اورژانس بیمارستان فوق تخصصی ساسان با همت و تلاش مدیران و کادر درمانی و خدماتی این بیمارستان با نگاه تحولی محقق شده، افزود: امیرالمؤمنین (ع) فرمودند: «اگر من شما را در کاری گماشتم و شما همت کردید که در آن جایگاه قرار بگیرید، آینده‌نگر باشید»؛ لذا کاری که شما عزیزان انجام دادید، تدبیری برای آینده و توسعه بیمارستان و خدمت مؤثرتر به بیماران است و باید بدانید که ارزش وجودی هر انسان با توجه به آثاری است که از خود برجای می‌گذارد.

در ادامه این مراسم دکتر علی‌رضا توکلی رییس بیمارستان فوق تخصصی ساسان گفت: پیش از این در هنگام خدمت‌رسانی به بیماران اورژانسی مشکلاتی از قبیل نامناسب بودن جایگاه درب ورودی بیمارستان که سبب ازدحام جمعیت و ورود سخت بیمار به بیمارستان و کندی سرویس و رسیدگی به بیماران می‌شد وجود داشت.

وی افزود: علاوه بر این ضرورت وجود رمپ و پله در فضای اورژانس و تفکیک بیماران کرونایی و دیگر بیماران ما را بر آن داشت که نسبت به تجهیز کامل اورژانس و ارتقای خدمات کیفی و کمی اقدام کنیم. تعیین دو پزشک، پزشک طب اورژانس و پزشک عمومی، ایجاد فضایی برای آزمایشگاه اورژانس، ویزیت و بستری در فضای اورژانس اقدام بعدی بود که انجام گرفت و باعث ارتقای خدمت رسانی به بیماران می‌شود.

در این مراسم عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و فریده اولادقباد مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار