برگزاری نخستین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز در تبریز

نخستین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز در محورهای موضوعی دفاع مقدس به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی در خردادماه 1400 برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ - 15March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، نخستین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز در محور‌های موضوعی ترویج فرهنگ روحیه ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان‌نور و بازتاب جهانی، بازشناسی مفاهیم هنری با مضمون جنگ تحمیلی و دفاع‌مقدس، رسالت‌های استان در بازشناسی و بازآفرینی نقش شهدای دانشجو به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

همچنین سیره شهدا و دانشگاه انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی و دانشگاه، بسیج دانشجویی و نقش آن در دوران دفاع مقدس، جبهه بین المللی مقاومت و دانشگاه، نقش خانواده شهدای دانشجو ،دفاع مقدس و بازآفرینی هنری و وصایای شهدای دانشجو از دیگر محور‌های این جشنواره است.

آخرین مهلت ارسال آثار 10 اردیبهشت‌ماه 1400 بوده و اختتامیه استانی آن اول تا 13 خردادماه 1400 و آئین رونمایی از فراخوان ملی جشنواره نیز در خردادماه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره معاونت فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی کشور و استان ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به آدرس tarikhsazfest@ در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

گفتنی است؛ هنر‌های تجسمی، تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات داستانی، موسیقی، شعر و عکس از محور‌های اصلی این جشنواره می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها