فرمانده کل سپاه:

نیروی دریایی از ارکان مهم دفاعی سپاه است/ قدرت‌افزایی ما بر اساس تدبیر و برای ارتقای عظمت ملت ایران است

سرلشکر سلامی از نیروی دریایی به‌عنوان یکی از ارکان مهم دفاعی سپاه نام برد و گفت: قدرت‌افزایی ما بر اساس تدبیر و آرمان‌طلبی و برای ارتقاء دادن به شکوه و عظمت ملت ایران است.
کد خبر: ۴۴۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ - 15March 2021

نیروی دریایی از ارکان مهم دفاعی سپاه است/ قدرت افزایی ما براساس تدبیر و برای ارتقای عظمت ملت ایران استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در آیین الحاق تجهیزات موشکی به نیروی دریایی سپاه، از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به‌عنوان چشمه‌سار آگاهی‌بخشی به جغرافیای عالم در عصر جهالت مدرن نام برد و اظهار داشت: به رغم هم‌پیمان شدن تمامی زورگویان، شیاطین و مستکبران عالم در چهار دهه اخیر برای به شکست کشاندن انقلاب الهام‌بخش اسلامی ایران، فرجامی جز ناامیدی، ناکامی، شکست و فرسودگی برای آنان حاصل نشده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران پس از شکست در جنگ‌های بزرگ نظامی، جنگ‌های نیابتی و تهاجم فرهنگی، سه خط اساسی را برای ضربه زدن به نظامی اسلامی ما دنبال کردند، گفت: فلج کردن اقتصاد و فشار معیشتی بر مردم با هدف به تسلیم درآوردن ملت ایران، نقطه مرکزی استراتژی دشمن در تحقق این اهداف شوم است.

وی افزود: ایجاد اختلال در گسترش توان دفاعی ایران اسلامی با هدف تضعیف روند قدرت‌افزایی و عزت‌آفرینی و ایجاد تفاضل وسیع قدرت و حذف نفوذ گفتمانی ایران انقلابی در منطقه و نیز خنثی‌سازی این قدرت نافذ در میدان ذهن و قلب ملت‌های مسلمان از دیگر راهبرد‌های دشمن برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرلشکر سلامی در ادامه تصریح کرد: امروز با نگاهی به عرصه این تقابل همه‌جانبه و در شرایطی که شاهد عجز، ناتوانی و شکست دشمن در راهبرد‌های شوم خود هستیم، ملت ایران عزتمندانه ایستاده و بدون هراس از تحریم‌ها بر آن‌ها فائق آمده‌اند و هر روز برگ زرینی بر تابلو افتخارات و دستاورد‌های بی‌بدیل نظام اسلامی و مردم عزیز ما افزوده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران، دشمن را در اعمال فشار و تحریم خسته کرده‌اند، گفت: وقتی کشوری از رهبری حکیم، شجاع، عمیق و ژرف‌اندیش ملتی فهیم، آگاه و معتمد به رهبر و نیرو‌های مسلحی قدرت یافته در متن جدال با دشمن برخوردار است؛ آسیب و گزندی نمی‌بیند و این اصل و ریشه نگاه ما به صحنه تقابل راهبردی با آمریکا و متحدان او است.

سرلشکر سلامی از نیروی دریایی به‌عنوان یکی از ارکان مهم دفاعی سپاه نام برد و عنوان کرد: قدرت‌افزایی ما بر اساس تدبیر و آرمان‌طلبی و برای ارتقاء دادن به شکوه و عظمت ملت ایران است و بر همین اساس در سال ۱۳۹۹ پنج الحاق قدرتمندانه سامانه‌های پیشرفته در حوزه‌های مختلف به مجموعه عملیاتی نیروی دریایی سپاه صورت گرفت.

فرمانده کل سپاه در پایان با تقدیر از تلاشگران عرصه‌ی ارتقای توان دفاعی و با تأکید بر اینکه تا آخر ایستاده‌ایم و صحنه را ترک نمی‌کنیم تا پشت دشمنان را به خاک برسانیم، گفت: رونمایی و الحاق این دستاورد‌های امیدآفرین و اطمینان‌بخش و برداشتن گام‌های بلند در راستای بی‌شمارسازی سامانه‌های موشکی نیروی دریایی سپاه با قابلیت‌های متنوع، نشان از عزم و اراده راسخ ما در دفاع از منافع، مصالح و کرامت ملت عزیز و بزرگوار ایران دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار