فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد؛

ارتقای توان عملیاتی نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از سامانه‌های بومی «جنگال»

دریادار تنگسیری گفت: با بهره‌گیری از سامانه‌های بومی جنگ الکترونیک که قابلیت پایش سیگنال‌های دشمن را دارند، توان عملیاتی نیروی دریایی سپاه در این حوزه ارتقا می‌یابد.
کد خبر: ۴۴۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ - 15March 2021

ارتقای توان عملیاتی نیروی دریایی سپاه با بهره گیری از سامانه های بومی جنگ الکترونیکبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین الحاق تجهیزات جنگ الکترونیک به ندسا اظهار داشت: امروز ششمین الحاق در سال ۱۳۹۹ به نیروی دریایی سپاه صورت می‌پذیرد و تجهیزات بومی حوزه سایبر و جنگ الکترونیک که با بهره‌گیری از دانش و توانمندی فرزندان این مرز و بوم ساخته شده‌اند به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه افزوده می‌شود.

وی افزود: در این مراسم سامانه‌های بومی جنگ الکترونیک اعم از سامانه‌های رصد و پایش، راداری، ناوبری، اختلال و... که قابلیت‌های جدیدی را به توان عملیاتی نیروی دریایی سپاه اضافه می‌کنند، در سایت‌های ثابت و سیار ما استقرار یافته و پس از آن دشمنان ارتقای توان ما را مشاهده خواهند کرد.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه این الحاق تغییرات و پیشرفت‌های قابل توجهی را در حوزه جنگ الکترونیک نیروی دریایی سپاه ایجاد خواهد کرد، گفت: با بهره‌گیری از این سامانه‌های بومی که قابلیت پایش سیگنال‌های دشمن را دارند، توان عملیاتی نیرو در این حوزه بیش از پیش ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار