کسب مقام نخست مستند «جابر» در جشنواره رسانه‌ای ابوذر

مقام نخست پنجمین جشنواره سراسری رسانه‌ای ابوذر به مستند «جابر» اختصاص یافت.
کد خبر: ۴۴۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ - 15March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، مقام نخست پنجمین جشنواره سراسری رسانه‌ای ابوذر به مستند «جابر»،  اختصاص یافت.

این مستند روایتی از زندگی شهید مدافع امنیت «جابر بیرانوند» است که در مدت زمان ۳۰ دقیقه بصورت مستند بازسازی و در خرم آباد تهیه و تولید شده است.

مستند «جابر» به روایت «محسن مرادی» و «مهران یاراحمدی» ساخته شد، دستیارکارگردان اثر «محسن سلاحورزی» و همچنین مدیر تولید آن «بهمن دولتشاه» هستند.

عکس داخل خبر الصاق نشده/ آیین نگارش رعایت نشده است! (رعایت نکردن فاصله‌ی صحیح بین عبارات و علامت‌ها)/ در انتهای لید نقطه درج نشده!/ خبر را طبق اصول خبرنویسی و آیین نگارش اصلاح کنید/  کسب مقام نخست مستند «جابر» در جشنواره رسانه ای  ابوذر

تولید این مستند با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و حوزه هنری استان لرستان انجام شد.

مرحله استانی این مرحله از  جشنواره رسانه ای ابوذر در بهمن سال جاری در خرم آباد برگزار شد که مستند «جابر» توانست رتبه اول استان را به خود اختصاص دهد و نماینده استان در رقابت سراسری باشد که در اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری ابوذر توانست رتبه نخست را در رقابت با استان‌های کشور به خود اختصاص دهد.

بر اساس این گزارش شهید «جابر بیرانوند» از افسران نیروی انتظامی بود که سال 97 و پس از 27 سال خدمت در لباس مقدس پلیس در حین انجام ماموریت در خرم‌آباد، در درگیری با منافقین کوردل مجروح شد و پس از 9 روز قرار گرفتن در حالت کما به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به خیل شهدا پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار