نماینده ولی فقیه در استان قم:

اساس هم افزایی جبهه مقاومت معرفت و منطق است

آیت‌الله سعیدی گفت: هم‌افزایی و اتحاد رزمندگان جبهه مقاومت و شرکت در رزمایش الهی در جبهه‌های ایران، عراق، سوریه و یمن بر اساس محبت، معرفت، عقل و منطق شکل‌گرفته است.
کد خبر: ۴۴۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ - 15March 2021

اساس هم افزایی جبهه مقاومت معرفت و منطق استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سید محمد سعیدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قم امروز در همایش رونمایی از آثار حجمی شهدای مقاومت که در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: محبت اهل‌بیت (ع) عقل و احساس انسان را جهت‌دهی می‌کند چراکه نه عقل به‌تنهایی و نه عاطفه به‌تنهایی می‌تواند درست عمل کند، اما اگر این دو باهم جمع شوند کار‌های عاقلانه و با احساس درست شکل می‌گیرد.

وی افزود: محبت اهل‌بیت (ع) راه گشاست و انسان را به مسیر خداپسندانه هدایت می‌کند و عقل و عاطفه شهدا با هم گره‌خورده و بر اساس محبت خداوند و اهل‌بیت (ع) در جبهه‌های جنگ حاضرشده‌اند.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) تأکید کرد: تجمع رزمندگان و شرکت در رزمایش الهی در جبهه‌های ایران، عراق، سوریه و یمن بر اساس محبت و معرفت و عقل و منطق شکل‌گرفته است.

وی عنوان کرد: همان‌طور که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بر اساس محبت به اهل‌بیت (ع) در جبهه‌ها شرکت کردند امروز نیز در جبهه‌های عراق، سوریه و یمن در راستای تحقق رضایت خداوند و محبت اهل‌بیت (ع) حضور دارند.

امام‌جمعه قم ادامه داد: زمانی که رزمندگان محبت اهل‌بیت (ع) را داشته باشند اجتماع حسینی‌ها و علویان باهم معنا پیدا می‌کند و ملت‌ها و مرز‌ها مفهومی نخواهند داشت چراکه اتحاد قلوب مرز‌ها را نمی‌شناسد.

وی اظهار داشت: امثال شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس از ایران به عراق و سوریه و.. می‌روند و نتیجه‌اش شکل‌گیری نهضت عظیم مقاومت است و این دو شهید عزیز با پیش‌قدم شدن در جبهه‌های مقاومت دیگران را نیز همراه کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را بر هم زدند و نقشه الهی را اجرا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار