پیام تبریک ادار‌ه‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت روز پاسدار

اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۴۴۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴ - 16March 2021

پیام تبریک ادار‌ه‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت روز پاسدار/// لطفا فعلا ارسال نشودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی  در آستانه  فرار رسیدن سالروز میلاد سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و روز پاسدار پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ (آیه 60 سوره انفال)

سوم شعبان میلاد سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است، فلسفه این نامگذاری علاوه بر یادآوری و تجلیل، الگوپذیری و اتصاف روحی و اخلاقی پاسداران به الگوی حماسه و فداکاری امام حسین (ع) بوده است.

جان برکفان سپاه پاسداران، پس از دوران دفاع مقدس نیز در مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌‌های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی،  از هیچ کوششی دریغ نکردند و امروز نیز علاوه بر نقش موثری که جبهه مقاومت دارند، در مقابله با بحران‌هایی مانند سیل و زلزله  و ریشه کنی بیماری کرونا با تمام توان به میدان آمده و بذر امید را در دل هموطنان خود می‌کارند.

در پایان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)،  تمامی شهدا بویژه سه‌هزار شهید استان و سردار رشید سپاه اسلام، شهید «حاج قاسم سلیمانی»، فرا رسیدن سوم شعبان و روز پاسدار را  به تمامی پاسدارانی که سرافرازیشان مرهون پیوند ناگسستنی آنان با  مکتب عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت است و خانواده‌های محترمشان و تبریک و تهنیت عرض نموده  و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند منان، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) با بهره‌گیری و پیروی از منویات حکیمانه و راهگشای  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار