فرمانده سپاه عاشورا:

در حوزه دفاع مقدس، ترویج فکری مجاهدان فی سبیل الله یک اصل است

سردار «خرم» با بیان اینکه در حوزه دفاع مقدس، ترویج فکری مجاهدان فی سبیل الله یک اصل است، گفت: بعد انسانی دفاع مقدس محصول مکتب اسلام و رهبران اسلامی(ولایت فقیه) است و همین عامل نیز موجب بقا و دوام سرنوشت انقلاب می‌شود، بنابراین باید افکار این افراد ترویج یابد.
کد خبر: ۴۴۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳ - 16March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا در جمع فعالان رسانه ای و فضای مجازی دفاع مقدس، اظهار داشت: ذخایر معنوی و فکری دوران دفاع مقدس مقدس مورد تاکید امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است چرا که اساس انقلاب اسلامی و دفاع ما فکری است.

وی تاکید کرد: بعد انسانی، فکری و معنوی دوران دفاع مقدس به دیگر ابعاد آن ارجحیت دارد و این ابعاد باید از طریق رسانه روایت انتقال و به گفتمان تبدیل شود.

سردار خرم با اشاره به سخن امام راحل که فتح الفتوح جنگ جوانان بودند، بیان کرد: تداوم فرهنگ دفاع مقدس نیز نیازمند حضور جوانان است که خط شکنی کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه در حوزه دفاع مقدس، ترویج فکری مجاهدان فی سبیل الله یک اصل است، گفت: بعد انسانی دفاع مقدس محصول مکتب اسلام و رهبران اسلامی(ولایت فقیه) است و همین عامل نیز موجب بقا و دوام سرنوشت انقلاب می‌شود، بنابراین باید افکار این افراد ترویج یابد.

سردار خرم در پایان خاطرنشان ساخت: نظام فکری دفاع مقدس دغدغه اصلی رهبر فرزانه انقلاب بوده و برای حفظ آن تلاش دارند و برای همین معظم له از بحث دفاع مقدس به عنوان ذخیره تمام نشدنی یاد می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار