شهید حجت اله قرائى: استحکام دشمنان در مقابل اسلام، چون تار عنکبوت است

شهید حجت اله قرائى در وصیت‌نامه خود آورده است: عزیزان از دشمنان باکى نداشته باشید، زیرا استحکام آن‌ها به مانند استحکام تارهاى عنکبوت است و استحکام اسلام به مانند استحکام فولاد است.
کد خبر: ۴۴۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ - 16March 2021

شهید حجت اله قرائى: استحکام دشمنان در مقابل اسلام، چون تار عنکبوت استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حجت اله قرائى:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر تو اى پدر و مادر قهرمان که با زحمات طاقت فرساى خود فرزندى را پروراندید که او را در راه خدا قربانی می‌کنید و امانتى که خداوند در نزد شما به ودیعه نهاده را به او برگردانید و مرا حلال کنید.

عزیزانم هیچگاه امام را تنها نگذارید، اگر چند بار زنده شوم و باز هم بمیرم و تمامى بدنم را پاره پاره کنند امام را تنها نمى‌گذارم و در لا بلاى پوست و خونم و گوشتم نام خمینى نوشته شده است.

برادرانم از شما خواهش دارم که بر هواى نفس خود تا جایى که مى‌توانید چیره گردید و از خواهرانم نیز تمنا دارم که به احترام خون شهداى اسلام تا جایى که می‌توانید حجاب و نگاه خویش را کنترل کنند و ثواب نیکی‌هاى خود را از خدا خواهند برد. از شما مى خواهم تا حد امکان تقواى خود را افزایش دهید و از معاصى خداوند بکاهید و تا جایى که توانایى دارید علاقه به دنیا دون را از خود دور گردانید.

برادران رزمنده از شما مى‌خواهم که در جبهه‌ها فقط بیاد خداوند و براى رضاى او جهاد کنید و از فرمانده‌هاى خود تا حد امکان اطاعت کنید، زیرا اطاعت از فرمانده اطاعت از امام است و از دشمنان باکى نداشته باشید، زیرا استحکام آن‌ها به مانند استحکام تارهاى عنکبوت است و استحکام اسلام به مانند استحکام فولاد است؛ پس محکم باشید و از دشمنان خدا نهراسید و تقوا را فراموش نکنید.

دیگر عرضى ندارم بجز آرزوى طول عمر امام عزیز، پیروزى رزمندگان اسلام و نابودى صدام و صدامیان و آرزوى هر چه نزدیکتر شدن ما بخدا بوسیله تقوا و عبادت.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار