بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

نامگذاری روز پاسدار، مسیر حرکت انقلاب اسلامی را برای پاسداران ترسیم کرد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در بیانیه‌ای به مناسبت روز اعلام کرد: «روز پاسدار» نشان دهنده ارزش‌هایی است كه در اين نهاد انقلابی تجلی يافته و مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران را برای پاسداران ترسیم کرد.
کد خبر: ۴۴۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ - 16March 2021

نامگذاری روز پاسدار، مسیر حرکت انقلاب اسلامی را برای پاسداران ترسیم کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و روز پاسدار بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

میلاد با سعادت بزرگ پاسدار مكتب اسلام ناب محمدی(ص)، سرور و سالار آزادگان تاريخ، حضرت اباعبدالله الحسين (ع) در سوم شعبان و نامگذاری اين روز به عنوان «روز پاسدار» توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، نشان دهنده ارزش‌ها و عظمت‌هايی است كه در اين نهاد انقلابی و ارزشی تجلی يافته و مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران را برای سبزپوشان و پاسداران ترسیم کرد.

رشادت‌ها و دلاوری‌های پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس زبانزد خاص و عام بوده و در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

امروز نیز رادمردان راستین انقلاب اسلامی در صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی سینه سپر کرده‌اند و با روحیۀ شهادت‌طلبی و ایثارگری و با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و باور وعدۀ الهی مبنی بر پیروزی خون بر شمشیر، در برابر ظلم و جور استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت می کنند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن ایام مبارک ماه شعبان المعظم و سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین، و روز‌ «پاسدار»، یاد و خاطرۀ شهدای پاسدار را گرامی داشته و عزت روزافزون مسلمانان ایران اسلامی و رسوایی دشمنان اسلام را از خداوند متعال خواستار است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار