مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و اردبیل

از برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان و کمیسیون حق پرستاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ - 16March 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دکتر حمیدرضا حبیب اللهی مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: جلسات این کمیسیون در روز‌های ۱۷ الی ۲۰ اسفند با حضور هشت نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۳۷۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیمار‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

وی افزود: همچنین جلسات کمیسیون حق پرستاری این استان نیز برگزار شد و طی این جلسات ۲۰۰ پرونده خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان مربوط به حق پرستاری مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان خراسان شمالی گفت: جلسات این کمیسیون نیز در روز‌های ۲۱ و ۲۲ اسفند با حضور هشت نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۲۵۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

حبیب اللهی در پایان گفت: کمیسیون پزشکی حق پرستاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان اردبیل نیز در روز‌های ۲۱ و ۲۲ اسفند با حضور تیم اعزامی کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران مشتمل بر شش نفر در شهرستان تبریز برگزار شد و در پایان ۴۰۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها