مسئول گروه جهادی شهید محبت‌الله شفیعی:

مجاهدت‌های گروه‌های جهادی برگرفته از تفکر دفاع مقدس است

علی اسماعیلی گفت: مجاهدت‌های گروه‌های جهادی، برگرفته از تفکر دفاع مقدس است و این نشان می‌دهد تفکر و نهضت دفاع مقدس پس از گذشت سال‌ها هنوز در کشور زنده و پویا است.
کد خبر: ۴۴۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ - 16March 2021

«علی اسماعیلی» مسئول گروه جهادی شهید «محبت‌الله شفیعی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ایلام،  اظهار داشت: گروه جهادی محبت‌الله شفیعی از سال 92  شروع به فعالیت کرده و در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، سلامت، معیشتی و اقتصادی فعالیت دارد.

وی افزود: این گروه جهادی در سال 99 با کمک قرارگاه جهادی امام رضا (ع)  با کمک خیرین پنج واحد مسکونی را ساخته یا تعمیر کرده است.

اسماعیلی عنوان کرد: گروه جهادی شهید «محبت‌الله شفیعی» که با تاسی از شهدای دفاع مقدس شکل گرفته است در حوزه بهداشت و درمان و با کمک شبکه بهداشت، پزشکان و پرستاران فعالیت جهادی دارد.

مسئول گروه جهادی شهید «محبت‌الله شفیعی» تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی بررسی و رفع مشکلات حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، خودکشی، ماهواره، اعتیاد و... می‌باشد که به یاری خداوند در بیشتر روستاهای شهرستان با برگزاری اردو های فرهنگی در حال کمک به پیدا کردن راه حل برای این مشکلات هستیم.

 وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: باتوجه به وضعیت به‌وجود آمده از شیوع کرونا، این گروه جهادی در زمینه ضد عفونی نمودن معابر، توضیع بسته‌های حمایتی و معیشتی، تغسیل اموات کرونایی، فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار