مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

پاسداری از مرزها، پاسداری از ارزش‌های ناب اسلامی است

«علی واحد» گفت: پاسداری از مرزها، پاسداری از ارزش‌های ناب اسلامی است و نیروهای فداکار مرزبانی با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس راه شهدای دفاع مقدس را ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۴۴۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ - 17March 2021

دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل با فرمانده مرزبانی استان

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با حضور در دفتر فرماندهی مرزبانی استان اردبیل با «سیدشاهین اسمعلی» فرمانده مرزبانی استان دیدار و ارتقای وی به درجه سرتیپ دومی را تبریک گفت و اظهار داشت: خدمت در نیروهای مسلح به ویژه در حراست از مرزهای مقدس کشور، یک توفیق الهی و افتخاری بزرگ است که نیروهای مرزبانی توانسته‌اند با ایثار، درایت و تعصب و تقدیم شهدا و جانبازان متعدد، از این توفیق الهی به عنوان خدمت پرافتخار بهره ببرند.

سردار سرتیپ دوم «سید شاهین اسمعلی» نیز گفت: پاسداری از مرزها، پاسداری از ارزش های ناب اسلامی و دفاع مقدس است و نیروهای مخلص و فداکار مرزبانی با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس و با تقدیم صدها شهید و هزاران جانباز نشان داده اند که راه شهدای دفاع مقدس را ادامه می دهند.

سردار اسمعلی افزود: چیزی که در مسئله ارتقای درجه مهم است اطمینان نظام ولایی به یک خدمت گذار سرباز است و این مهم از ارتقای درجه مهم تر و با ارزش تر و افتخارآمیزتر است.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار