جانشین فرمانده سپاه کربلا:

امروز در مقابل دشمن به بصیرت و استقامت نیازمندیم

سرهنگ «حسین محمدرضایی» گفت: در شرایط کنونی برای مقابله با دشمن به بصیرت و استقامت نیازمند هستیم.
کد خبر: ۴۴۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ - 16March 2021

امروز در مقابل دشمن به بصیرت و مقاومت نیازمندیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه جشنواره ملی دل گپ در ساری با بیان اینکه همه ما نسبت به انقلاب اسلامی مسئولیت داریم، اظهار داشت: بعد از انقلاب در جهات مختلف رشد و پیشرفت کردیم در حالی که قبل از انقلاب جایگاهی در منطقه و جهان نداشتیم.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات منطقه نیاز به آن است که از قدرت و نفوذ ایران اسلامی استفاده شود، گفت: ایران قبل از انقلاب اسلامی وابسته بود و مسئولانش قدرت تصمیم گیری نداشتند.

محمدرضایی با اظهار اینکه به مدد انقلاب اسلامی جایگاه خود را پیدا کردیم، گفت: امروز ایران در بسیاری از زمینه‌ها رشد پیدا کرده است و اگر به مؤلفه‌های انقلابی‌گری توجه بیشتری شود، مسائل اقتصادی حل می‌شود.

وی گفت: وجود مشکلات اقتصادی ناشی از مبانی انقلاب نیست بلکه کم توجهی به این حوزه سبب بروز مسائلی شده است و اگر به درون و جوانان اعتماد شود، مشکلات اقتصادی رفع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به سیاه نمایی‌هایی برای مخدوش کردن پیشرفت‌های انقلاب یادآور شد: به رغم آنکه ۴۲ سال تحت تحریم و فشار هستیم، اما نشکستیم و این نشان می‌دهد که مسیر خود را پیدا کردیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی باید تمدن ساز شود، افزود: در شرایط کنونی همه از جمله اصحاب رسانه دارای مسئولیت هستند و برای مقابله با دشمنی که اراده کرده ما نباشیم، به بصیرت و استقامت نیازمند هستیم.

این مسئول تصریح کرد: امروز تلاش دشمن این است که روحیه پایداری و مقاومت مردم را بشکند و هدف از تحریم‌های اقتصادی رسیدن به این هدف است و رسانه باید منادی بصیرت و استقامت باشد.

محمدرضایی با عنوان اینکه حاج قاسم سلیمانی باید به عنوان نمونه انقلابی‌گری و یک مکتب به جهان معرفی شود، گفت: ایمان به خدا و عمل صالح از ویژگی‌های برجسته حاج قاسم بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار