رئیس پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران:

مهلت سه‌روزه برای ترک شهرهای نارنجی و قرمز/ سفر به شهر‌های آبی و زرد مجاز است

سردار هادیانفر گفت: سفر به استان‌های دارای وضعیت آبی و زرد بلامانع است؛ اما اگر وضعیت این شهر‌ها به نارنجی و یا قرمز تغییر پیدا کند، خودروهای پلاک غیربومی باید ظرف سه روز آن شهر را ترک کنند.
کد خبر: ۴۴۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ - 16March 2021

سفر به شهر‌های آبی و زرد مجاز است/ در صورت نارنجی یا قرمز شدن شهر مسافران ۳ روز فرصت جابجایی دارندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا امروز در حاشیه همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: در این جلسه ۹ شهر قرمز و ۳۱ شهر نارنجی مشخص شدند.

وی با بیان اینکه کماکان کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر‌های قرمز و نارنجی انجام می‌شود، افزود: ورود پلاک‌های غیربودمی به شهرهای قرمز یک میلیون تومان و ورود این‌گونه خودورها به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: در تمامی شهر‌های دارای وضعیت نارنجی، قرمز، آبی و زرد محدودیت تردد شبانه اعمال می‌شود و ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

سردار هادیانفر در ادامه با بیان اینکه سفر به استان‌های دارای وضعیت آبی و زرد بلامانع است، گفت: در صورتی که وضعیت این شهر‌ها به نارنجی و یا قرمز تغییر پیدا کند، خودروهای پلاک غیربومی باید ظرف سه روز آن شهر را ترک کنند؛ در غیر این‌صورت جریمه خواهند شد.

وی اضافه کرد: در شهرهایی که وضعیت نارنجی یا قرمز دارند، هر خودرو که پلاک غیربومی باشد در هر ۲۴ ساعت یک بار جریمه خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در صورتی که شهری از وضعیت آبی و زرد تغییر رنگ دهد، این آمادگی را داریم که تاکتیک خود را تغییر دهیم و مبادی ورودی و خروجی آن شهر را کنترل کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار