مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

نقش رزمندگان استان اردبیل در عملیات‌های دفاع مقدس تدوین می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در جلسه با نمایندگان نیروهای مسلح استان گفت: نقش رزمندگان استان اردبیل در 18 عملیات بزرگ دفاع مقدس تدوین و منتشر می‌شود.
کد خبر: ۴۴۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ - 16March 2021

نقش رزمندگان استان اردبیل در عملیات های دفاع مقدس تدوین می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هماهنگی تدوین نقش رزمندگان استان در 18 عملیات بزرگ دفاع مقدس و نقش شهرستان های استان در دفاع مقدس و نیز تدوین تاریخ توصیفی دفاع مقدس استان اردبیل امروز در موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کانون‌های بازنشستگی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و نمایندگان نیروهای مسلح استان برگزار شد، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس استان در روز های گذشته به برگزاری نشست های بازخوانی عملیات های کربلای 4 و5 ، والفجر 8، بدر و خیبر اقدام کرده است و در تلاش هستیم نتیجه این بازخوانی ها پس از برگزاری جلسات تکمیلی به صورت کتاب منتشر و در اختیار علاقه‎مندان قرار بگیرد.

واحد افزود: نقش رزمندگان استان اردبیل در 18 عملیات مهم و بزرگ هشت سال دفاع مقدس پس از یک دوره کار پژوهشی و تحقیقی تدوین و چاپ خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل با تأکید بر اینکه هرگونه کتاب تحقیقی و پژوهشی در استان اردبیل قبل از چاپ به تأیید کارشناسان ادبی و نظامی می رسد عنوان کرد: تدوین نقش شهرستان های استان در دفاع مقدس و تدوین تاریخ توصیفی دفاع مقدس استان از اولویت های کاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

واحد در ادامه اظهار داشت: مصاحبه با پیشکسوتان دفاع مقدس یگان های مختلف بر اساس حضور در عملیات و به شکل گسترده و با دقت و بازبینی انجام خواهد شد تا نتیجه کار جامع، مانع و قابل اتکا از لحاظ پژوهشی باشد و آیندگان بتوانند در موارد لازم به آن رجوع کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار