پیام تبریک فرمانده لشکر 21 حمزه (س) آذربایجان به مناسبت فرا رسیدن روز «جانباز و پاسدار»

امیر «میرزایی» با صدور پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و به ترتیب روزهای پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۴۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ - 16March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد، «عیسی میرزایی» فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه (س) آذربایجان و ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع)، به ترتیب روزهای پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

متن پیام امیر میرزایی بدین شرح است:

شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاه، سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) را در خود دارد و شور و شعف زیادی را در تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می‌نماید.

امام حسین(ع) بزرگ ترین پاسدار دین و شرف و آزادگی است و چه زیبا که روز میلاد بزرگ ترین حماسه ساز تاریخ بشریت را «روز پاسدار» نامیدند.

پاسداران دوران دفاع مقدس، مخلصانه از جان خود گذشتند تا حسینی شوند و با جهاد عاشورایی، دين و وطن خویش را سرافراز ساختند که پاسداران امروز باید راه آنان را درهمان سنگر و سنگرهای جدید ادامه دهند. سنگر هشیاری در برابر توطئه های پنهان دشمنان، سنگر مبارزه با جنگ های روانی دشمنان و سنگر حفظ دست آوردهای نظام از جمله زمینه های فعالیت ادامه دهندگان راه پاسداران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مي‌باشد.

بدون شک حضرت ابوالفضل العباس(ع) یکی از بزرگ‌ترین و پرآوازه‌ترین جانبازان جهان می‌باشد که قطعه قطعه از بدن خویش و در آخر جان خود را در راه حقیقت و آزادگی و شرف گذاشت و از دین جد خویش با تمام وجود دفاع کرد و به همین سبب سالروز ولادت ایشان در تقویم «روز جانباز» نامگذاری شده است.

روز جانباز همچنین تجلی‌گر راستین ایثارگری‌ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی‌های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خویش، درس ایثار و وفاداری خوانده‌اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان، جان‌های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کرده و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نموده اند.

بدین وسیله روز «جانباز و پاسدار» را به ملت هوشيار و بيدار ايران اسلامی و به تمامی پاسداران و جانبازان عزيز تبریک عرض می نمایم و از خداوند برای ایشان طلب توفیق در راستای حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارم.

سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی
ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار