دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان «باخرز» افتتاح شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در سفر به شهرستان «باخرز» دفتر نمایندگی حفظ آثار در این شهرستان را افتتاح کرد.
کد خبر: ۴۴۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ - 16March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی که برای شرکت در یادواره شهدای روستای تنگل‌مزار به شهرستان باخرز سفر کرده بود، دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس این شهرستان را افتتاح کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم ضمن تأکید بر ضرورت استمرار اقدامات پژوهشی در حوزه ثبت مستندات دفاع مقدس اظهار داشت: مسئولیت طرح‌های مطالعاتی مبتنی بر مستندات دفاع مقدس در شهرستان‌های مختلف استان بر عهده پیشکسوتان و افراد متخصص در این حوزه است و ماحصل تلاش این گروه‌های تحقیقاتی، گردآوری و تنظیم مستندات تفکیکی دفاع مقدس بوده که می‌تواند سند مجاهدت‌ها و مایه افتخار مردم در هر شهرستان باشد.

وی افزود: باید از توانمندی جوانان مؤمن و آتش به اختیاری که جبهه‌های دفاع از حرم را به نور ایمان و اراده خود فتح کرده‌اند، در حوزه‌های فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس هم استفاده شود.

این مسئول ادامه داد: ترکیب همکاران در دفاتر شهرستانی باید متشکل از پیشکسوتان و نیروهای جوان باشد تا درهم‌آمیختگی تجربه با ظرفیت جوانی، دستاوردهای حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس را دوچندان سازد.

در ابتدای این مراسم، «علیرضا شیبانی» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باخرز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های پیش‌رو، از بارگذاری و ارائه نسخ صوتی تألیفات مرتبط با دفاع مقدس در پایگاه اطلاع‌رسانی این دفتر در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار