مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

روحیه مواسات و ایثارگری آموزه‌ای از تعالیم دفاع مقدس است

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: از زمانی که ملت قهرمان ایران اسلامی زیر بمباران‌های حزب بعث بودند تا به امروز که مورد شبیخون فرهنگی دشمنان قرار گرفته‌اند، روحیه مواسات و ایثارگری به‌عنوان یک فضیلت ارزشمند فرهنگی و آموزه‌ای از تعالیم دفاع مقدس، بازکننده گره‌ها و رفع کننده مشکلات بسیار بوده است.
کد خبر: ۴۴۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ - 16March 2021

روحیه مواسات و ایثارگری آموزه‌ای از تعالیم دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در آیین اهدای هزار و 400 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان باخرز اظهار داشت: به لطف انقلاب اسلامی، دل‌های مردم به هم نزدیک شده و ملت غیور ایران به برکت نظام اسلامی، مددرسان و یاریگر یکدیگر هستند.

وی افزود: از زمانی که این ملت قهرمان زیر بمباران‌های حزب بعث بودند تا به امروز که مورد شبیخون فرهنگی دشمنان قرارگرفته‌اند، روحیه مواسات و ایثارگری به‌عنوان یک فضیلت ارزشمند فرهنگی و آموزه‌ای از تعالیم دفاع مقدس، بازکننده گره‌ها و رفع کننده مشکلات بسیاری بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به برکات مادی و معنوی رزمایش‌های کمک مؤمنانه خاطرنشان کرد: رزمایش‌های کمک مؤمنانه تأثیر زیادی در کمک به معیشت نیازمندان دارد و البته مضاف بر این برکت‌آفرینی مادی، اثرات معنوی این اقدامات نیز مورد توجه قرار گیرد چراکه اقشار کم‌برخوردار در قالب رزمایش‌های کمک مؤمنانه مورد توجه قرار می‌گیرند و نشر این روحیه همدلی و مودت شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: در جنگ جهانی اول و دوم، ایران علیرغم اعلام بی‌طرفی هر بار توسط کشورهای نقش‌آفرین در جنگ بین‌الملل مورد تهاجم واقع و به‌سختی دچار آسیب شد تا جایی که حدود یک قرن پیش در خلال جنگ جهانی اول، نیمی از جمعیت ایران تحت تأثیر بیماری‌های فراگیر و قحطی‌های گسترده ناشی از جنگ از بین رفتند.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: امروز علیرغم فشارهای بی‌امان ناشی از تحریم‌ها و هم‌چنین فراگیری ویروس کرونا، ملت قهرمان ایران اسلامی در سایه این انقلاب همچنان سربلند و عزتمند هستند و به‌زودی با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای عبور از این تنگه حساس اقتصادی و همچنین گذر از این بلیه فراگیر کرونا با پشت سر گذاشتن آسیب‌های اقتصادی هم‌زمان شده و آینده درخشانی در چهل سال دوم انقلاب پیش روی ملت سرافراز ایران است.

شایان‌ذکر است در این مراسم، هزار و 400 بسته معیشتی مجموعاً به ارزش بیش از 5 میلیارد و 40 میلیون ريال در بین نیازمندان شهرستان باخرز توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار