مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان، با حضور مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران استانی در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ - 16March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان، با حضور مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران استانی در همدان برگزار شد.

«مجید عابدی طامه»، مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، در این مراسم اظهار داشت: با حمایت‌های مجلس شورای اسلامی بودجه ۱۴۰۰ بنیاد شهید و امور ایثارگران دو برابر افزایش یافته است که این اقدام سبب خدمت رسانی بهتر به این قشر خواهد شد.

وی افزود: استاندار همدان هم در زمینه تأمین زمین برای ایثارگران و فراهم کردن فرصت شغلی برای آنان همراهی و همکاری لازم را دارد.

عابدی ادامه داد: باید فعالان در این مجموعه انضباط مالی و الزامات قانونی را رعایت کنند تا کار‌ها را مناسب و شایسته انجام دهیم.

در ادامه مراسم مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: در زمینه درمان، اشتغال و مسکن خانواده‌های شهدا پیگیری‌های خوبی شروع شد و خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران در بخش درمان برای خانواده ایثارگران ملموس است.

«مجید صفدریان» یادآور شد: در زمینه مسکن و اشتغال تفاهم نامه‌هایی دنبال شد و در این راستا تفاهم نامه‌هایی با مسئولان مربوطه و استانداران منعقد شده که اولین آن مربوط به استانداری همدان است.

در پایان این آیین از خدمات احمد عباسیه بزرگی قدردانی و مجید صفدریان به عنوان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار