پیام تبریک استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت روز «پاسدار و جانباز»

«محمدرضا پورمحمدی» در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و همچنین روزهای «پاسدار و جانباز» را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۴۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ - 17March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «محمدرضا پورمحمدی» استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و همچنین روزهای «پاسدار و جانباز» را تبریک گفت.

متن پیام محمدرضا پورمحمدی بدین شرح است:

در آستانه بهار طبیعت و سال نو که مزین به اعیاد شعبانیه و معطر به بوی دل ‌انگیز ولادت انوار قدسی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شده است، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن ادای احترام به ارواح پاک شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از زحمات و خدمات پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی و صبر و استقامت جانبازان سرافراز درسنگر دفاع از کیان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی می‌کنم.

بی‌تردید سربلندی ایران و انقلاب در تمام صحنه‌های حساس و تاریخی، مرهون تلاش‌های ایثارگرانه این بزرگمردان است که روحیه ایثار و فداکاری را سرلوحه خود قرار داده و خطرها را به جان خریده‌اند.

امروز هم در شرایطی که کشورمان با بحران فراگیر کرونا و مشکلات ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی مواجه است، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند روحیه امیدآفرینی هستیم و پیروزی و موفقیت در این عرصه، جز با همدلی و همکاری همه بخش‌های جامعه، اعمال مدیریت جهادی و تقویت روحیه ایثار و فداکاری به دست نمی‌آید.

اینجانب با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت امام سجاد(ع) و همچنین گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز، به مقام والای همه پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت ادای احترام می‌کنم و موفقیت، سلامت و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم قدرشناس آذربایجان شرقی به ویژه پاسداران و جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار