رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

دستگیری ۶۸ هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال/ افزایش ۸ درصدی تماس شهروندان با پلیس

سردار رحیمی با بیان اینکه ۶۸ هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال دستگیر شدند، گفت: تماس‌ها با پلیس در چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گدشته افزایش هشت درصدی داشته است.
کد خبر: ۴۴۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ - 17March 2021

دستگیری ۶۸ هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال/ افزایش ۸ درصدی تماس شهروندان با پلیس در شب چهارشنبه سوریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص جمعبندی اخبار حوادث چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: روز گذشته تعداد هفت هزار و ۸۰۰ مورد تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیس پایتخت انجام شد که این موضوع در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه تعداد ۳۶۷ مورد آتش سوزی ضایعات در کنار خیابان‌ها و ۵۳ مورد آتش سوزی سطل زباله داشته ایم، تصریح کرد: در چهارشنبه آخرسال تعداد ۵۲ نفر مجروح شده که ۱۴ نفر آن‌ها بصورت سرپایی مداوا شدند.

وی با اعلام این مطلب که خوشبختانه مورد فوتی در حوزه تهران بزرگ نداشه‌ایم، گفت: در روز گذشته ۶۸ نفر به دلیل ایجاد مزاحمت برای شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر شدند.

سردار رحیمی عنوان داشت: یک میلیون و ۲۶۸ هزار عدد مواد محترقه و چهار هزار و ۸۵۲ کیلو گرم اکلیل و سرنج در ۱۲ ماهه سال جاری کشف شد که عمده کشفیات در اجرای طرح جمع آوری و برخورد با فروشندگان مواد محترقه در یک ماه اخیر بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار