تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با فرمانده نیروی قدس سپاه:

همه آزادگان عالم عضو خانواده نیروی قدس سپاه هستند/ حاج قاسم نماد مبارزه با ظالمان بود

حجت‌الاسلام «احمد مروی» گفت: امروز هر انسان آزاده‌ای که مخالف ظلم، زورگویی، غارت و خشونت‌آفرینی آمریکا و متحدان یاغی آن است، درواقع عضوی از خانواده فداکار و افتخارآفرین نیروی قدس سپاه اسلام است.
کد خبر: ۴۴۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ - 17March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یاد و خاطره مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و اظهار داشت: حاج قاسم سردار سرافراز اسلام و نماد مبارزه با استکبار، صهیونیسم و ظالمان عالم بود و جایگاه این شهید به حدی رفیع است که برای هر مظلومی در عالم، نام شهید سلیمانی روزنه‌ای برای امید است؛ فارغ از اینکه آن مظلوم مسلمان باشد یا نباشد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی مفتخر به کسب توفیقات فراوانی شد؛ اما می‌توان خدمت در بارگاه امام رضا (ع) را سرآمد همه این افتخارات دانست.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به سردار قاآنی خاطرنشان کرد: تصمیم حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا در انتصاب شما به مسئولیت خطیر فرماندهی سپاه قدس، آن‌هم تنها ساعاتی پس از شهادت ایشان، به‌معنای آن بود که پرچم مبارزه با استکبار و صهیونیسم و ایادی حقیر آن‌ها زمین‌افتادنی نیست و مجاهدان راه مقاومت لحظه‌ای مستکبران ضدبشریت را آرام نخواهند گذاشت.

وی ادامه داد: امروز هر انسان آزاده‌ای که مخالف ظلم، زورگویی، غارت و خشونت‌آفرینی آمریکا و متحدان یاغی آن است، در واقع عضوی از خانواده فداکار و افتخارآفرین نیروی قدس سپاه اسلام است.

حجت‌الاسلام «مروی» به تمجید از عملکرد درخشان رزمندگان مدافع حرم و پاسداران نیروی قدس سپاه پرداخت و خطاب به سردار قاآنی اظهارداشت: جنابعالی فرد امین و مورد اعتماد سردار سلیمانی بودید و مطمئناً به برکت هم‌رزم بودن با ایشان در سالیان دراز تصدیق می‌کنید که امروزه با ایثار و رشادت سلیمانیِ کبیر، شاخ و برگ شجره طیبه نیروی قدس سپاه در خانه هر انسان عدالت‌خواه و عاشق مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی گسترده شده است.

خاطرنشان می‌شود در ابتدای این دیدار، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گزارشی از فتوحات و توفیقات روزافزون جبهه مقاومت ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار