باحضور دریادار خانزادی؛

بخش دیالیز بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش افتتاح شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در بیمارستان گلستان نداجا، بخش دیالیز این مرکز درمانی را با نام پیامبر اعظم (ص) افتتاح کرد.
کد خبر: ۴۴۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ - 17March 2021

بخش دیالیز بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش افتتاح شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور در بیمارستان گلستان بخش دیالیز این مرکز درمانی با نام پیامبر اعظم (ص) را افتتاح کرد.

امیر خانزادی با اشاره به اینکه بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش به عنوان بیمارستان مقیم و درگیر با ویروس کرونا به صورت شبانه روزی از هیچگونه تلاش برای کمک به بیماران کرونایی دریغ نکرده و تمام ظرفیت‌های موجود خود در حوزه درمان را در اختیار عموم مردم قرار داده است، اظهار داشت: کادر درمانی بیمارستان گلستان با شجاعت و غیرت در برابر این ویروس منحوس ایستادگی کردند و همه ما به این از خود گذشتگی و ایثار می‌بالیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم بروزرسانی و تجهیز بیمارستان‌ها افزود: افتتاح بخش دیالیز بیمارستان گلستان در ایام بروز بیماری کرونا منجر به ارائه خدمات درمانی مناسب‌تر به بیماران خواهد شد و نیروی دریایی ارتش بر آن است تا با تجهیز بیمارستان‌های تحت اشراف خود و آماده‌سازی هرچه بیشتر آن‌ها خدمات شایسته‌ای به مردم بویژه خانواده بزرگ نیروی دریایی ارتش ارائه کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تجهیز بخش دیالیز به تخت‌های ایزوله، ادامه داد: تنها تعداد معدودی از بیمارستان‌های دارای بخش دیالیز مجهز به تخت ایزوله هستند که بیمارستان گلستان یکی از آن ها است؛ با تجهیز بیمارستان گلستان به این ویژگی  می‌توانیم بیماران مبتلا به ایدز و هپاتیت را هم تحت درمان دیالیزی قراردهیم.

بر اساس این گزارش، دیدار صمیمی و چهره به چهره با کادر درمان بیمارستان گلستان و همچنین عیادت از بیماران بخش‌های مختلف از دیگر برنامه‌های دریادار خانزادی در مراسم یاد شده بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار