معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 خبر داد:

اجرای محدودیت های ترافیکی روز ارتش از امروز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از اجرای تمهیدات ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم روز ارتش خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ - 15April 2015

اجرای محدودیت های ترافیکی روز ارتش از امروز

به گزارش " دفاع پرس "، رضا زلفی با بیان این خبر گفت: به منظور آماده سازی محل رژه فعالیتهای ترافیکی شامل خط کشی، نصب تجهیزات ایمنی و اقدامات عمرانی در حال انجام است و به همین علت در بزرگراه علامه عسگری حدفاصل بزرگراه شهید هاشمی تا خلیج فارس از ساعت 12 امروز تا 16 محدودیت ترافیکی خواهیم داشت. همچنین ورود  خودروها از ساعت 24 روز جمعه 28 فروردین از طریق بزرگراه های شهید هاشمی و خلیج فارس به داخل بزرگراه علامه عسگری ممنوع است و این محدودیت تا پایان برگزاری مراسم  در روز شنبه 29 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهروندانی که از بزرگراه شهید هاشمی قصد حرکت به سمت بهشت زهرا را دارند می توانند از طریق پل های شهید صالحی و خالد حیدری به درب های شمالی و شرقی بهشت زهرا دسترسی داشته باشند. علاوه براین کسانی که از طریق بزرگراه امام علی (ع) قصد مراجعت به بهشت زهرا را دارند می توانند از طریق خیابان شهید رجایی (جاده قدیم قم) به بهشت زهرا دسترسی پیدا کنند.

این مقام مسئول از شهروندان درخواست کرد که به منظور سهولت تردد در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم روز ارتش تا حد امکان از بعد از ظهر روز جمعه 28 فروردین تا روز شنبه از ترددهای غیرضروری در این مسیرها خودداری کنند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار