مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی:

تضعیف روحیه و شبهه‌افکنی از حربه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است

سردار «عباسقلی‌زاده» با اشاره به توطئه دشمنان از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در قالب جنگ ترکیبی، گفت: تلاش دشمن در جهت تخریب افکار، تضعیف روحیه و شبهه‌افکنی برای مقابله با انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۴۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ - 18March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در اختتامیه جشنواره ابوذر، با اشاره به توطئه دشمنان از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در قالب جنگ ترکیبی، اظهار داشت: تلاش دشمن تخریب افکار، تضعیف روحیه و شبهه افکنی برای مقابله با انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود از طریق رسانه‌های متعدد و قالب‌های مختلف آن را دنبال می‌کند، چرا که از اسلام و انقلاب و اقتدار ایران در منطقه می‌هراسد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با پوشالی خواندن غولهای رسانه‌ای استکبار جهانی و عُمّال آن در فضای مجازی، گفت: شایعات و تلاشهای آن‌ها از ترس قدرت گرفتن اسلام و ایران اسلامی است تا در نتیجه دستپاچگی متحد شده و علیه آرمان‌های مقدس ایران قد علم کنند اما بدانند که تلاش آنان محکوم به شکست است.

سردار عباسقلی‌زاده در ادامه تصریح کرد: متاسفانه برهی افراد زودباور و سطحی‌نگر، اخبار چنین رسانه‌هایی را نیز می‌پذیرند چرا که به طرز هنرمندانه‌ای به ذهن مخاطب تاثیر گذاشته و مشکلات را القا می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: نیروهای ارزشی باید همه توان رسانه‌ای خود را به کار گیرند و از ارزش‌ها دفاع کنند و نباید مدیریت افراد به دست فضای مجازی اتفاق بیفتد تا از این طریق دشمن به اهداف خود برسد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها