پیکر شهید مدافع حرم «مجتبی برسنجی» در سوادکوه تشییع شد

پیکر پاک شهید مدافع حرم «مجتبی برسنجی سرخکلایی» صبح امروز در زیراب سوادکوه تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش در گلزار شهدای سرخکلا آرام گرفت.
کد خبر: ۴۴۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ - 18March 2021

پیکر شهید مدافع حرم «مجتبی برسنجی» در سوادکوه تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، پیکر پاک و مطهر دومین شهید مدافع حرم سوادکوه «مجتبی برسنجی سرخکلایی» صبح امروز در میان حزن و اندوه مردم سوادکوه و شهر زیراب تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش واقع در امامزاده کمال‌الدین گلزار شهدای سرخکلا آرام گرفت.

امروز (پنجشنبه) ۲۸ اسفند سپاه سوادکوه و حسینیه سرخکلا میعادگاه عاشقانی شد که آمده بودند تا ضمن تجدید عهد و پیمان دوباره با آرمان‌های شهدا، پیکر مطهر فرزند فرزند عزیز شهر را تا آرامگاه ابدی تشییع کنند. این مراسم به دلیل شرایط خاص کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و کرونا مانع از حضور این مردم نشد و آنچه که در قاب دوربین‌ها به ثبت رسید حکایت دیگری از عشق و ارادت مردم دیار علویان به شهدا و آرمان‌های والای شهدا است.

شهید مدافع حرم «مجتبی برسنجی سرخکلایی» دو روز پیش و همزمان با اول شعبان در شهر المیادین سوریه در مبارزه با تکفیری‌ها و داعشیان به شهادت رسید و پیکر پاک این شهید پس از انتقال به میهن، مورد استقبال مردم حماسه آفرین شهرستان سوادکوه قرار گرفت.

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «مجتبی برسنجی سرخکلایی» شامگاه چهارشنبه با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور سوادکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جوار امام‌زاده عبدالحق زیراب برگزار شد.

مردم سوادکوه که در سال ۹۴ پیکر شهید مدافع حرم «سید روح الله عمادی» اولین شهید مدافع این شهر را روی دست گرفتند و به آسمان‌ها سپردند اینک پیکر مجتبی برسنجی ۲۶ ساله را در روز‌های پایانی اسفند ۹۹ تشییع کردند.

مازندران در دفاع از حرم آل الله (ع) بیش از ۴۰ شهید تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار