فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

نقش معلمان و فرهنگیان در دوران دفاع مقدس مثال زدنی است

سردار «پورشمسی» گفت: وجود ۱۰۰۰ شهید سرافراز دانش آموز در استان یزد نشان از ظرفیت بالا و باور‌های دینی مردمان این دیار دارد و نقش معلمان و فرهنگیان در این بین مثال زدنی است.
کد خبر: ۴۴۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ - 18March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محسن موحدی فرد» مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به همراه جمعی از همکاران اداره کل به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت امام حسین (ع)، با حضور در دفتر فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد، روز پاسدار و جانباز را به مدافعان حریم ولایت و میهن اسلامی تبریک گفتند.

موحدی فرد در این دیدار به نقش الگویی حضرت زهرا (س) در جایگاه همسر، مادر و دختر اشاره کرد و ایام ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت حضرت زین العابدین (ع) را به نیابت از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان به فرماندهی و مجموعه پاسداران سپاه همیشه سرافراز  الغدیر استان تبریک گفت.  

مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی را تاریخی و به یادماندنی توصیف کرد و افزود: نکته قابل توجه، نگاه ویژه معظم له به آموزش و پرورش بود.

وی اظهار داشت: استان یزد ۴۰۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد، که هزار نفر از این شهدای والامقام دانش آموز و شهید گرانقدر «محمد حسین ذوالفقاری» (کوچکترین شهید دفاع مقدس) هم  از استان یزد بود.

سردار رضا پورشمسی: فرمانده سپاه الغدیر استان نیز در ادامه از همکاری و همراهی مجموعه استان در خصوص کنگره ۴۰۰۰ شهید استان تشکر و قدردانی کرد و افزود: دیدار مسئولین کمیته‌ها با مقام معظم رهبری بسی سعادت و توفیقی بود که نصیب حالمان شد.

پورشمسی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و ابتکار عمل یزدی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: وجود ۱۰۰۰ شهید سرافراز دانش آموز در استان یزد نشان از ظرفیت بالا و باور‌های دینی مردمان این دیار دارد و نقش معلمان و فرهنگیان در این بین مثال زدنی است.

همچنین در این جلسه از «محسن موحدی فرد»، «مرآت امین الرعایا»، «حسین شجاعیان» و «حمیدرضا ایمانی» چهار تن از جانبازان اداره‌کل آموزش و پرورش و «علی دهقان‌بهابادی» آزاده و رزمنده سرافراز دوران دفاع مقدس به مناسبت روز جانباز تجلیل شد.

حضور بر مزار شهید گمنام مدفون در سپاه الغدیر استان و قرائت فاتحه پایان بخش این دیدار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها