یادداشت/ حدیثه صالحی

مازندران همیشه سبز با آمدن پیکر شهید «سرخ» شد

مازندران همیشه سبز، سرخ شد... و بوی شهید در گوشه گوشه دیار علویان پیچید و لاله‌ای دیگر در آستانه بهار روی دست مردم شهر به آسمان‌ها رسید.
کد خبر: ۴۴۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ - 18March 2021

مازندران همیشه سبز، سرخ شدگروه استانهای دفاع‌پرس-حدیثه صالحی؛ ناگهان آسمان در حوالی بهار غرید؛ بهار نیامده عید شد، عیدی به رنگ سرخ، سرخ‌تر از آنچه که فکر می‌کردیم؛ بهار پشت پنجره‌های آبادی ایستاد و شهر لاله‌ای را در آغوش گرفت.

دو روز مانده به بهار دل‌ها بهاری شد و شهر چنان بوی گل گرفت که انگار اردیبهشت آمد و حال و هوای مقاومت گل کرد در چشمان بهار... و بهار چرخید دور سر آفتاب شهر.. و شهر یکپارچه عاشقی شد و عشق در رگ زمان جاری شد.

انگار نه انگار که آخر قرن است و تا لحظاتی دیگر قرن پانزدهم به تاریخ لبخند می‌زند و هزاره‌ای دیگر در هیاهوی زمان چشم باز می‌کند... انگار نه انگار و مازندران همیشه سبز، سرخ شد و بوی شهید در گوشه گوشه دیار علویان پیچید و لاله‌ای دیگر در آستانه بهار روی دست مردم شهر به آسمان‌ها رسید. کبوتری دیگر از جنس کبوتران حرم عشق به پرواز در آمد و بال در بال کبوتران طنین خوش رهایی سر داد.

امروز پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ و دل‌ها بیقرار از آمدن سپیدترین پرنده آخر سال، شهید همیشه جاوید وطن «مجتبی برسنجی سرخکلایی» که با خود بهاران آورد تابلویی از حماسه را در شهر سوادکوه ترسیم کرد. پیکر شهیدی که در دفاع از حرم آل الله به شهادت رسید عطر دیگری به جان و جهان بخشید و عیدانه‌ای شد برای دل‌های بیقراری که این روز‌ها در حسرت راهیان نور سرزمین‌های عشق و دلدادگی به سر می‌برند.

شاید مجتبی در آستانه بهار آمد تا برای راهیان نور امسال‌مان حسرت نخوریم که او هم در راهیان نور بود و منتخب آل الله شد. مجتبی برسنجی سرخکلایی خوش آمدی... تو در راهیان نور دل‌های بیقرار تابیدی. مسیرمان را روشن کردی.. راهت پر رهرو باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار