مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل:

سپاه پاسداران نظام اسلامی را بیمه کرده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن تبریک روز پاسدار و جانباز گفت: سپاه پاسداران ذخیره نظام است و آن را بیمه کرده است و در تمام مأموریت‌ها سربلند بیرون آمده است.
کد خبر: ۴۴۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ - 18March 2021

سپاه نظام را بیمه کرده است

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل صبح امروز با حضور در دفتر فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه استان دیدار و روز پاسدار و روز جانباز را به وی تبریک گفت.

علی واحد در این دیدار با گرامی داشت اعیاد شعبانیه گفت: سپاه ذخیره نظام است و نظام را بیمه کرده است و در تمام مأموریت‌ها سربلند بیرون آمده است.

واحد افزود: سپاه با ایثارگری و تکیه به روحیه و فرهنگ عاشورایی توانسته است در بحران‌های مختلف امیدآفرین باشد و این ارزش سپاه را در راستای تولید امنیت پایدار و توسعه همه جانبه نشان می دهد.

در این دیدار سردار بابازاده نیز گفت: طبق دستور رهبری معظم انقلاب، باید نهضت روایت گری تقویت شود و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام داده است که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها