امروز صورت گرفت؛

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با سه خانواده جانباز + تصاویر

آیت‌الله «رسول فلاحتی» همزمان با ولادت قمری بنی هاشم حضرت ابوالفضل عباس (ع) با خانواده جانبازان «محمد بزرگ زاده»، «اسماعیل موسی پور» و «امیرحسن لطفی» دیدار کرد.
کد خبر: ۴۴۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ - 18March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز (پنج‌شنبه) همزمان با ولادت بنی هاشم حضرت ابوالفضل عباس (ع) با «محمد بزرگ زاده»، «اسماعیل موسی پور» از جانبازان دفاع مقدس و «امیرحسن لطفی»  جانباز مدافع حرم در شهرستان «رشت» دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در جریان دیدارهای مذکور با تبریک روز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) علمدار کربلا به جانبازان عزیز و خانواده های آنها اظهار داشت: حامل پیام رهبر معظم انقلاب هستیم که فرمودند سلام ما را با جانبازان عزیز برسانید.

وی با اشاره به نامگذاری ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) به روز جانباز تصریح  کرد: زمانی که کشور و نظام نیازمند دفاع بود، جانبازان با اقتدا به حضرت ابوالفضل عباس (ع) جان خود را فدا کردند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه جانبازی در نظام مقدس اسلامی افتخار است، خاطرنشان کرد: جانبازان رزمندگان زنده هستند بنابراین مردم به ویژه مسئولان مفتخرند یادگاران دفاع مقدس را تکریم کنند. مسئولان نظام باید قدر جانبازان عزیز را بدانند و در حد توان مشکلات آنها را برطرف کنند.

امام جمعه رشت جانبازی را مدال و سعادت بزرگ در نظام اسلامی دانست و افزود: به منظور عرض ادب، قدردانی و پاسداشت روز جانباز خدمت جانبازان عزیز حضور پیدا کردیم. جانبازان مدافع ولایت و نظام محسوب می شوند ضمن اینکه جانبازی حریم اهل بیت (ع) افتخار و ذخیره دنیا و آخرت است.

«محمد بزرگ زاده» جانباز 65 درصد سال 1363 در منطقه عملیاتی «میمک» دوران دفاع مقدس به درجه جانبازی نائل آمد.

«اسماعیل موسی پور» جانباز 70 درصد شیمیایی در کسوت جهادگر در منطقه عملیاتی «جزیره مجنون» دوران دفاع مقدس مجروح شد.

«امیرحسن لطفی» جانباز 25 درصد سال 1394 در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در شهر «حلب» سوریه به درجه جانبازی نائل آمد.

در روز ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و جانباز، همزمان با سراسر کشور طرح «علمداران حماسه» توسط 37 امام جمعه در گیلان به منظور دیدار با 111 جانباز این استان به نمایندگی از مقام معظم رهبری انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار