پیام تبریک فرمانده «نهاجا» به مناسبت روز جانباز

امیر سرتیپ نصیرزاده به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به جانبازان ایران اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۴۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ - 18March 2021

امیر سرتیپ نصیرزاده ولادت حضرت عباس (ع) را به جانبازان تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به جانبازان ایران اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از آن بهار شکفتن گل ۷۲ برگ در غروب گر گرفته‌ی عاشورا، از آن روز که سقای رشید و آزاده‌ی امام حسین علیه السلام، علم عشق را بر بام سماوات برد، نام ستم ستیزانی که داغ ترس را بر دل زخم و جراحت گذاشتند، با نام بزرگ جانباز روز واقعه، قمر منیر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل العباس گره خورده است.

مردانی که ایستادن را با نام امام علی علیه السلام آموخته و با شیر اشک عزای امام حسین (ع) چنان قد کشیدند که در هشت فصل کربلایی این سرزمین، همچون مقتدای غیرتمندشان حضرت عباس علیه السلام، دست هیچ امان نامه‌ای به بلندای اعتبارشان نرسید.

در سالروز ولادت آن شفیع آبرومند روز جزا، با تبریک روز جانباز به همه آنان که در معرکه‌ی جنگ، با دل‌هایی سرشار از اشتیاق شهادت، حیثیت مرگ را به بازی گرفتند و با نشان سرفرازی جانبازی، امروز شهیدان زنده و شناسنامه‌های جوانمردی نسلی از جنس حریر و پولادند، تندرستی و عافیت ایشان و توفیق پاسداری از دستاورد‌های گرانسنگ شان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار