معاون سابق سیاسی سپاه قدس مطرح کرد؛

اخراج آمریکایی‌ها از منطقه قطعی است

محمدعلی قاسم‎زاده نداف گفت: اخبار نویدبخش و دلگرم‌کننده برای ملت‌های منطقه به‌زودی با اخراج ذلیلانه نیروهای تروریست آمریکایی از منطقه تکمیل می‌شود و همه آزادگان، شیرینی درهم کوبیدن سلطه گران را خواهند چشید.
کد خبر: ۴۴۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ - 18March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «محمدعلی قاسم‎زاده نداف» معاون سیاسی سابق سپاه قدس در نخستین همایش بین‌المللی ستایشگران اهل‌بیت (ع) که با حضور شاعران و مرثیه‌سرایان ایرانی و افغانستانی در محل تالار شهر مشهد برگزار شده بود، با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی اظهارداشت: نظریه صدور انقلاب با مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس آغاز شد و امروزه در عصر گام دوم و اقتضائات جهان رسانه، نیاز است تا توجه دلسوزان نظام به فضای ارتباطات و رسانه بیشتر باشد.

وی افزود: تفکر سلیمانی چنین حکم می‌کند که مفهوم واژه حرم ناظر بر تمام قلمروی سرزمینی کشورهای محور مقاومت است و در محوریت آن جمهوری اسلامی قرار دارد. شهید سلیمانی تأکید داشت که اگر جمهوری اسلامی آسیب ببیند، تمام اسلام در این منطقه دچار آسیب خواهد شد و تقابل ایران و آمریکا نه‌فقط یک دشمنی سیاسی بلکه یک مبارزه ایدئولوژیک و مبنایی است.

معاون سیاسی سابق سپاه قدس با بیان اینکه انتقام جنبش نرم‌افزاری انقلاب پس از ترور شهید سلیمانی سهمگین‌تر از انتقام موشکی نظام بود، خاطرنشان کرد: ضربه موشکی نظام اسلامی به لانه تروریست‌های آمریکایی در عین الاسد گرچه ضربه غیرقابل جبرانی به هیمنه نظام سلطه وارد کرد اما این جنبش نرم‌افزاری و نرم فرهنگی ملت مسلمان ایران پس از ترور شهید سلیمانی بود که قاتلان این شهید والامقام را در جهان رسوا و بدنام‌تر نمود.

وی ادامه داد: مرثیه‌سرایی و ستایشگری اهل‌بیت (ع) یک فرصت استثنایی برای ارائه معارف تشیع به اقصی نقاط عالم است و هر منبر وعظ و مدح اهل‌بیت (ع) در حکم یک رسانه، قابلیت تأثیرگذاری در عرصه تقابل فرهنگی و جنگ رسانه‌ای دارد.

نداف ضمن پیش‌بینی آینده‌ای تاریک برای اشغالگران آمریکایی حاضر در کشورهای منطقه تصریح کرد: در دهه گذشته، نظام سلطه تمام توان و برنامه خود را بر منطقه جنوب غرب آسیا متمرکز کرد و با ایجاد داعش به‌عنوان یک نیروی نظامی مهاجم و متحرک در منطقه، حمله به یمن، سوریه، افغانستان و عراق و هم‌چنین ایجاد پایگاه‌های نظامی متعدد در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، منطقه ما را تبدیل به یک انبار بزرگ مواد انفجاری کردند که با حضور پلید رژیم صهیونیستی در آستانه انفجار قرار دارد.

وی تأکید کرد: این منطقه دیگر ظرفیت پذیرش مقدار بیشتری از ناآرامی و ناامنی را نداشت لذا با نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی، تمام توطئه‌های مستکبران در ده سال گذشته خنثی شد به‌گونه‌ای که طرح تجزیه سوریه شکست خورد و به‌زودی متجاوزان ائتلاف سعودی با خفت از یمن خارج می‌شوند و پایگاه جدید مقاومت در این کشور رسمیت می‌یابد.

معاون سیاسی سابق سپاه قدس در انتها ابراز امیدواری کرد: اخبار نویدبخش و دلگرم‌کننده برای ملت‌های منطقه با اخراج ذلیلانه نیروهای تروریست آمریکایی از منطقه تکمیل می‌شود و همه آزادگان، شیرینی درهم کوبیدن سلطه گران را خواهند چشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار