استاندار قم تاکید کرد؛

ضرورت انسجام دستگاه‌های اجرایی در بهره برداری از موزه دفاع مقدس قم

«بهرام سرمست» گفت: ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی استان برای بهره برداری هر چه بیشتر و مناسب‌تر از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم در سال ۱۴۰۰، منسجم‌تر و با عزمی جزم‌تر عمل کنند.
کد خبر: ۴۴۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ - 18March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «بهرام سرمست» استاندار قم در جلسه هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان که امروز در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با تبریک اعیاد ماه شعبانیه و روز پاسدار و جانباز و همچنین عید نوروز اظهار داشت: تشکیل چنین جلسه‌ای در واپسین ساعات کار اداری مدیران اجرایی، نشان از اهمیت بحث موزه دارد و ان شاءالله در سال آینده، با عزمی جزم‌تر و انسجامی بیشتر، امور مربوط به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه قرار بود موزه در بهمن ۹۷ افتتاح شود، افزود: از بدو حضورم در استان قم، بحث تکمیل ساختمان موزه دفاع مقدس را به طور جدی دنبال کردم و در جلسات متعددی با ریاست محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح و همچنین ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که واقعا پیگیر هم بودند، موضوع ضرورت تعویق زمان افتتاح را مطرح کردم که مورد موافقت قرار گرفت.

رییس هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: افتتاح موزه در دو سال پیش، بدلیل عدم پیشرفت پروژه به هیچ وجه صلاح نبود و ما هم بنا نداشتیم پروژه نیمه کاره افتتاح کنیم و لذا در برابر آن مقاومت کردیم.

وی افزود: پس از آن، ظرفیت‌های استان از قبیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهرداری، آب، برق و گاز و مخابرات، راه و شهرسازی، نیرو‌های مسلح و ... همه و همه پای کار آمدند و بحمدالله در مهر سال جاری شاهد بهره برداری از پروژه بودیم.

سرمست تاکید کرد: ضرورت دارد همچنان کمک‌های مردمی و حضور دستگاه‌های اجرایی استمرار یابد و جلسات مربوطه به طور منظم برگزار شود تا در سال ۱۴۰۰ شاهد بهره برداری کامل از تمامی بخش‌های موزه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار