تقدیر سرلشکر باقری از تلاش‌های استاندار قم در راه‌اندازی موزه انقلاب و دفاع مقدس+ تصاویر

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی، از اقدامات و تلاش‌های استاندار قم در برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس و راه اندازی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۴۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ - 18March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم، بعدازظهر امروز با حضور بهرام سرمست استاندار قم و رییس هیئت امنای این مرکز در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.

در این جلسه معاونان سیاسی امنیتی و امور عمرانی استانداری، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم، سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع)، مهدی کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیما و برخی دیگر از اعضای هیئت امنا حضور داشتند.

حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و دبیر جلسه، نکاتی پیرامون بند‌های آیین نامه هیئت امنا مطرح کرد و پس از بررسی این موارد به تصویب اعضا قرار گرفت.

همچنین متن لوح تقدیر سردار سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح از تلاش‌های استاندار قم در راستای برگزاری آیین تکریم پیشکسوتان، برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و راه اندازی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قرائت شد و این لوح، توسط فرماندهان نیرو‌های مسلح استان، به بهرام سرمست تقدیم شد.

متن پیام تقدیر سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح به شرح ذیل است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر بهرام سرمست، استاندار محترم قم

با اهداء سلام و گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه بی‌بدیل دفاع مقدس ملت بزرگ ایران در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی با توجه به گزارش رئیس محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بدین وسیله از اهتمام و تلاش شایسته حضرتعالی و همکاران محترم در برگزاری آیین تکریم و تجلیل پیشکسوتان استان همزمان با تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی»، افتتاح موزه دفاع مقدس استان قم همزمان با افتتاح هفت موزه دفاع مقدس در دیگر استان‌های کشور از طریق ارتباط تصویری با حضور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و حضور فعال آن استان در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت در هفته دفاع مقدس ۱۳۹۹ با شعار چهل سال اقتدار و سربلندی که بحمدالله به رغم محدودیت‌های کرونایی، با استقبال ویژه محققان، نخبگان، جوانان و رسانه‌های استان مواجه شد، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

توفیق روز افزون شما و همکاران ارجمند را در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تحقق منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» از خداوند متعال مسئلت داریم»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها