مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم:

همدلی و اقتدار نیروهای مسلح مرهون تدابیر فرمانده کل قواست

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم گفت: امروزه همدلی و همزبانی در نیروهای مسلح متجلی است و در واقع ارتش امروز مرهون تدابیر امام خمینی(ره) و فرماندهی معظم کل قوا است.
کد خبر: ۴۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ - 18April 2015

همدلی و اقتدار نیروهای مسلح مرهون تدابیر فرمانده کل قواست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، احمد حسینی ظهر چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت روز ارتش با آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: نقش آفرینی ارتش جمهوری اسلامی زمان اوج پیروزی انقلاب اسلامی و پس از پیروزی و دوران دفاع مقدس، یک نقش انکار ناپذیر است.

وی با بیان اینکه در استان قم ۵۰ هزار شهید برای عزت و عظمت ایران اسلامی خلق حماسه کردند، ادامه داد: وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام ارتش های دنیا در نوع مدیریت، رهبری و نظام ولایی آن هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قم گفت: امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران به قدرتمندترین ارتش تبدیل شده که حرف اول و آخر امنیتی را در منطقه و فرا منطقهای میزند.

حسینی با اشاره به اینکه آسمان ایران، امن ترین مسیر هوایی است، اضافه کرد: بخش زیادی از این امنیت هوایی مرهون نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که حفظ مرزهای جغرافیایی به عهده آنهاست.

وی اضافه کرد: امروزه که تمامی کشورهای منطقه به نوعی درگیر جنگهای داخلی و بحران هستند، ایران اسلامی از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قم با بیان اینکه عدهای در زمان امام خمینی(ره) مغرضانه یا از روی عدم آگاهی بحث انحلال ارتش را مطرح کردند، گفت: امام خمینی(ره) با تدابیر حکیمانه خویش فرمودند ارتش کلمه طیبه است و در واقع ارتش امروز مرهون فرمودههای امام(ره) است.

حسینی با تأکید بر اینکه امروزه همدلی و همزبانی در نیروهای مسلح متجلی است، ابراز کرد: امنیتی که امروزه در استان قم برقرار است مرهون تدابیر علما، روحانیون، فرماندهان نیروهای مسلح، نیروهای نظامی و در راس همه فرماندهی معظم کل قوااست.

وی بیان کرد: از لحاظ امنیت فضایی و جغرافیایی آسمان قم یک آسمان مطمئن است که این مهم مرهون اعضای ارتش هوایی و مراکز پافند هوایی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار