نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حضور جانبازان در صحنه‌های انقلاب، حاکی از وفاداری به انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی گفت: حضور جانبازان در صحنه‌های مختلف انقلاب، حاکی از وفاداری به انقلاب اسلامی، راه امام راحل و مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۴۴۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ - 19March 2021

حضور جانبازان در صحنه‌های انقلاب، حاکی از وفاداری به انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: ماه شعبان و اعیاد مبارک این ماه را به مردم تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه ماه شعبان با سال جدید همراه شده و امید است که به تقارن تغییر و تحول در بهار طبیعت، در دل‌های ما ارتقای معنوی را شاهد باشیم افزود: ویروس کرونا همچنان در همه جا در حال گردش است و در این راستا تاکید می‌شود که مقررات ستاد کرونا رعایت شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی دو شهر استان از زرد به نارنجی تبدیل شده و میزان درصد عدم رعایت پروتکل‌ها در حال افزایش است گفت: این امر نشانه خوبی نیست.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: یکی از جا‌هایی که منجر به افزایش ابتلاء به کرونا می‌شود حضور انبوه و متراکم در آرامستان‌ها است و در این راستا تقاضا داریم که به دستور العمل‌های ستاد کرونا پایبند باشیم تا بتوانیم سال جدید را با سلامتی و تندرستی آغاز کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میلاد صاحب الزمان (عج)، ولادت امام حسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) گفت: قدر مشترک این مناسبت‌ها این بوده که ملت و انقلاب اسلامی ما پیوند عمیقی با نهضت امام حسین (ع) دارد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه رهبر این نهضت، ولی خدا و امام حسین (ع) بوده است ادامه داد: سردار این نهضت حضرت ابوالفضل (ع) و پیام رسان آن امام سجاد (ع) بوده است.

وی با اشاره به پیوند عمیق و معرفت مردم مسلمان و شیعه با امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) عنوان کرد: این‌ها در نهضت کربلا و عاشورای حسینی محوری بودند و نقش آفرینی کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جانبازان جراحت جنگ را بر تن دارند و با همان جراحت در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور دارند گفت: جانبازانی که بر همان مرام و اهداف هستند، دارای اجر عظیم هستند.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه حضور جانبازان در صحنه‌های مختلف انقلاب، حاکی از وفاداری به انقلاب اسلامی، راه امام راحل و مقام معظم رهبری است گفت: همه این سختی‌ها، تلاش‌ها و رنج‌ها وقتی پسندیده است که همراه با تقوا باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال ۹۹، سال کرونایی بود و در تاریخ این سال به عنوان سال کرونایی ثبت خواهد شد افزود: کرونا در سه محور اقتصاد و معیشت، روابط اجتماعی و خانوادگی و همچنین انجام عبادات دسته جمعی بیشترین تأثیر را داشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه کرونا در عین سختی و دشوار‌هایی که داشت، با تدبیر مقام معظم رهبری و به راه افتادن رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، به جامعه روح و حیات بخشیده شد گفت: این رزمایش از سوی دستگاه‌های مختلف، خیران و… بی نظیر بود.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به تلاش و جهاد کادر درمان در این ایام ادامه داد: فعالیت گروه‌های جهادی و انقلابی، تهیه واکسن و… از زیبایی‌های سال ۹۹ بود.

وی گفت: تأثیر منفی کرونا بر اقتصاد کشور را نمی‌شود انکار کرد، اما اگر سیاست‌های درستی در بازار ارز، طلا، مسکن و خودرو به کار گرفته می‌شد، اگر برنامه‌های درست، علمی و کارشناسی در بازار بورس به کار گرفته می‌شد، اگر نظارت کامل در تنظیم بازار و کالا‌های اساسی مردم به کار گرفته می‌شد، اگر حذف شیوه‌های مزمن و زشت دلالی و عدم اتکا به برجام مورد توجه قرار می‌گرفت، مردم شریف و نجیب ما تا این اندازه به زحمت نمی‌افتادند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه البته دشمن به دنبال این بود که با تحریم همه جانبه بین مردم و نظام اسلامی ایجاد شکاف و فاصله کند افزود:، اما این منجر به شکست رئیس جمهور سابق آمریکا شد و مردم به کنگره حمله کردند، توطئه دشمن به سمت و سوی خودش رفت.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: می‌توانیم با یاری خدا، اتکا به شرکت‌های دانش بنیان، استعداد و توانایی‌های جوانان، موفقیت صنایع دفاعی را در بقیه زمینه‌ها هم شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: در سال ۹۹ در استان، آهنگ حرکت رو به جلو بود، اما می‌تواند سرعت و رشد خیلی بیشتری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به جذب هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های نیمه تمام گفت: این اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها تا پایان دولت است و جذب این اعتبار جز مطالبات مردم لرستان است.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه تعهدات حوزه مسکن، اشتغال، راه اندازی کارخانه‌ها تعطیل، رفع مشکل حقوقی و قضائی آن‌ها و… از دیگر مطالبات مردم است افزود: امیدواریم با کار مضاعف و مطالبه گری درست مردم، شاهد عملیاتی شدن این‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار